Το θεμα ειναι οτι τοτε εβλεπες - διαβαζες και σου ετρεχαν τα σαλια. Μεχρι εκει ηταν η εποχη που το αυτοκινητα ετρωγαν τονους μελετης και δοκιμων, με αποτελεσμα που δικαιωνε και τον κατασκευαστη, αλλα και τον οπαδο.
Επαιρνες ένα περιοδικο, και μεχρι να φτασεις σπιτι, από την περιεργια ειχες ηδη ξεφυλλησει το μισο αρθρο, σε σημειο να ξερεις απ'εξω ολες τις φωτο του αρθρου. Στο σπιτι απλα διαβαζες αναλυτικα.
Συγκριτθκα του κωλου, με κατι σαιτ σαν το Μ5 μπορντ που δειχνουν ποιος ειναι ο βασιλιας της ευθειας.
Αμαξια που μετα από τρεις γυρους θελουν φρενα και λαστιχα. Επεναληψιμοτητα μηδεν.
Και ομως, στον βωμο του μαρκετινγκ τα βαζουν σε πιστες για να δουν ποια εταιρεια την εχει πιο μεγαλη.









Απάντηση με παράθεση