Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Έτοιμο !!! Μ3 κανεις ;

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε θα μπορούσε, γιατί θα έπρεπε να βγάζει ίσαμε 4 εκατομμύρια cygnet για να κάνει μουαγιέν στους ρύπους, εάν θα ήταν όλη η γκάμα ατμοσφαιρικά.

    Οι ρύποι δεν μετρώνται με τον αριθμητικο μέσο αλλά με τον γεωμετρικό.

    Από την άλλη δεν θα μπορούσε να παράγει όλα τα αμάξια τούρμπο και στην κορυφή τα Μ ατμοσφαιρικά, λόγω ιπποδύναμης.

    Θα έπρεπε να είναι η χωριτικότητα των ατμο τεράστια για να βγάλουν τα απαραίτητα άλογα
    Εάν υπολογίζεται με γεωμετρικό μέσο, τόσο το καλύτερο αφού αυτός επηρεάζεται λιγότερο από λίγες υψηλές τιμές. Πάντως η Aston γι αυτό έβγαλε το Cygnet, για να μειώσει τα fleet emissions της.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η porsche δεν θα το γυρισει σε turbo γιατι ειναι κατι που το εχει κανει εδω και πολυ καιρο. Τα κορυφαια μοντελα επιδοσεων της Porcshe ηταν turbo και οχι ατμο. Εδω και πολλα χρονια. Να σου αναφερω : 993 turbo, 996 turbo, 997 turbo. Προφανως στην γκαμα της θα εχει και ατμοσφαιρικους κινητηρες οπως και η BMW. Δεν βγαζει μονο μοτερ turbo. Αλλα τα κορυφαια μοντελα της, και οχι μονο στην κατηγορια επιδοσεων, ειναι turbo. Cayenne turbo, Panamera turbo κ.ο.κ. Οι ειδικες εκδοσεις βλεπε GT3 RS κτλ που εχουν βασιστει στις ατμο πολιτικες εκδοσεις τους, ειναι οτι ακριβως λενε: ειδικες εκδοσεις.
    Προφανως και θα μπορουσαν να βρεθουν ατμοσφαιρικες λυσεις (το εχει κανει ηδη η Ferrari) αλλα οπως πολυ σωστα ειπες θα ηταν ακριβες.
    Οποτε (σωστα σκεφτομενη σαν εταιρεια) η BMW αποφασισε να θυσιασει τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα και καποιους πελατες απο το να χασει πολλους περισσοτερους λογω κοστους. Μην ξεχναμε οτι το Μ δεν ανηκει στην κατηγορια exotics αλλα σε μια performance κατηγορια οπου το κοστος αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι σημαντικο κριτηριο επιλογης
    Αυτό πιστεύω και εγώ, πως η Porsche δεν θα το γυρίσει ποτέ σε τούρμπο για όλη τη γκάμα της....αφού έτσι κανιβαλίζει και το μοντέλο και το όνομα turbo. Aπλά το ίδιο περίμενα και από την BMW, διότι δεν μιλάμε για απλά μία εταιρία που έβγαζε άτμο μοτέρ, αλλά για μία εταιρία που τόσα χρόνια μας έκανε πλύση εγκεφάλου πως η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται.....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    ghost-rider (15-03-13), Thomelef (15-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP