Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Έτοιμο !!! Μ3 κανεις ;

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    To downsizing εγινε γιατι τα ατμοσφαιρικα Μ δεν μπορουσαν πλεον να περασουν τα ολοενα αυστηροτερα ορια καυσαεριων λογω του σχεδιασμου των κινητηρων τους για να αποδιδουν μεγαλες ιπποδυναμεις . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν και το Ε46 Μ3 US spec που του εχωσαν τους καταλυτες πανω στα χταποδια και εχασε και αλογα και θορυβο. Η στροφη στην υπερσυμπιεση ηταν μονοδρομος ωστε να μπορεσουν να διατηρησουν (αλλα και να τις αυξησουν) τις υπαρχουσες ιπποδυναμεις με λιγοτερα κυβικα και λιγοτερο 'αγριους' κινητηρες που παραγουν ομως λιγοτερα καυσαερια
    Και η Porsche πώς συνεχίζει τότε ατμοσφαιρικά, και βγάζει όλο και περισσότερα άλογα από τους εξακύλινδρους boxer που όλοι είναι κάτω από 4.0 λίτρα? Σκεφτείτε δηλαδή να το γυρίσει και η porsche στις τουρμπίνες....τότε η 911 turbo θα είναι μία απλή 911 με μεγαλύτερες πιέσεις???

    Υπήρχαν λύσεις για νέα ατμοσφαιρικά μοτέρ αλλά ήταν ακριβές, αυτό πιστεύω εγώ.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexk (15-03-13), BILL007 (15-03-13), imolarot (15-03-13), nik200 (15-03-13), ntinos (15-03-13), S8N (15-03-13), saulm3 (15-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP