Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dioskouroi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητέ, ΑΣΧΕΤΩΣ του περιεχομένου των γραφομένων σου (όπου σε ορισμένα σημεία έχεις ένα δίκιο),
το ύφος σου να ξέρεις ότι αφαιρεί από την ισχύ των επιχειρημάτων σου...
Φιλικά στο λέω.


Μα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό είναι το πρόβλημα!!!
Αν ένα Πανεπιστήμιο (και κατά συνέπεια ένα ολόκληρο κράτος) περιμένει να προκόψει και να λειτουργήσει ΜΟΝΟ από την φιλοτιμία
μερικών φοιτητών και καθηγητών (και γενικά πολιτών) τότε η κατάσταση είναι πραγματικά... χάλια!
(Και υποθέτω αυτό εννοούσε ο Nikos με τον πράγματι ακραίο χαρακτηρισμό "μπουρδέλο").
τι θα επρεπε να γινει κατα την γνωμη σου?

Δεν είναι ο σκοπός και η λειτουργία του Πανεπιστημίου να διδάξει την κριτική σκέψη. Αυτή θα ΕΠΡΕΠΕ (λέμε τώρα) να διδάσκεται στην 1βάθμια και 2βάθμια εκπαίδευση.
Το Πανεπιστήμιο προσφέρει εξειδικευμένη γνώση στους εξειδικευμένους τομείς κάθε σχολής και τμήματος.

Πανεπιστημιο = ολες οι επιστημες

Το να μαθει καποιος κατι συγκεκριμενο θα τον οφελησει προσωρινα,
συνεχως θα υπαρχουν εξελιξεις, αν δεν εχει μαθει τα βασικα, θα δυσκολευτει να ακολουθησει, η εξειδικευση παρεχεται με καποιο μεταπτυχιακο (master που το λενε εξω)

βεβαια υπαρχει και η αλλη γνωμη που λεει:
"Και γιατι να κατσω να διαβασω τοσα πραγματα αφου τελικα δεν θα μου χρειαστει σχεδον τιποτα απο αυτα"

Ε γι αυτο ειναι τα ΙΕΚ