Για να δώσεις μόνος σου την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, σκέψου εάν μπορείς σήμερα να βρεις γνήσιο Μ3 Ε36 Εvo σε αξιοπρεπή κατάσταση (δεν χρειάζεται να είναι τέλειο) με 2.000. Είναι μία αντίστοιχη περίπτωση μιας και τα Ε36 είναι 7 με 13 χρόνια παλαιότερα των Ε46.
Και η αντιστοιχία παραπάνω αναφέρεται στο Ε36, την πιο υποβαθμισμένη γενιά Μ3 (κακός κατ εμέ). To E46 στο μυαλό των συνειδητοποιημένων (γιατί σε αυτούς και μόνο θα απευθύνεται το μοντέλο σε 10 χρόνια από σήμερα) είναι συγκρίσιμο μόνο με το Ε30...και όπως ξέρουμε τα Ε30 πλέον παίζουν σε τιμές δυσθεώρητες. Γνωρίζω πολύ καλά πως το Ε30 παρήχθει σε περιορισμένα νούμερα σε σχέση με τις επόμενες γενιές, αλλά η αγορά δεν τους είχε πάντα αυτή την εκτίμηση (και υπερτίμηση) που τους έχει τώρα. Ενδεικτικά, πριν ακριβώς 10 χρόνια στην Αγγλία τα Ε30 Μ3 έπαιζαν στα 10 - 12k pounds σε σύγκριση με τα E36 που κοστίζανε ακριβότερα περί τα 16 - 18k...Οπότε καταλήγω πως οι υψηλές τιμές των Ε30 δεν οφείλονται τόσο στον περιορισμένο αριθμό (αφού τότε οι τιμές τους θα ήταν ανέκαθεν υψηλές), αλλά στο κύρος του μοντέλου και στη θέση που κατέχει μες στην ιστορική διαδρομή της ΒΜW.
Σε 10 χρόνια και τα Ε46 θα είναι λίγα. Πιο συγκεκριμένα πιστεύω πως τα Μ3 του σήμερα θα ακολουθήσουν μες στα χρόνια δύο ξεχωριστούς δρόμους: κάποια θα διατηρηθούν σε άριστη κατάσταση από ιδιοκτήτες που τα σέβονται και κάποια θα γίνουν τροπέτα και δότες ανταλλακτικών. Αυτά της πρώτης κατηγορίας, που θα αποτελούν και την γκάμα της τότε αγοράς, θα είναι ακριβά....
