Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2002

Θέμα: Αγγελίες από το net III

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ανυπομονω παντως για την ωρα που τα m 3 e 46 θα κανουν 2,000 για να παρω ενα και να το αφησω στο γκαραζ για ιστορικο,Τι λετε?θαρθει η ωρα?
    (πιστευω οτι η κουβεντα θαχει σασπενς)

    Για να δώσεις μόνος σου την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, σκέψου εάν μπορείς σήμερα να βρεις γνήσιο Μ3 Ε36 Εvo σε αξιοπρεπή κατάσταση (δεν χρειάζεται να είναι τέλειο) με 2.000. Είναι μία αντίστοιχη περίπτωση μιας και τα Ε36 είναι 7 με 13 χρόνια παλαιότερα των Ε46.

    Και η αντιστοιχία παραπάνω αναφέρεται στο Ε36, την πιο υποβαθμισμένη γενιά Μ3 (κακός κατ εμέ). To E46 στο μυαλό των συνειδητοποιημένων (γιατί σε αυτούς και μόνο θα απευθύνεται το μοντέλο σε 10 χρόνια από σήμερα) είναι συγκρίσιμο μόνο με το Ε30...και όπως ξέρουμε τα Ε30 πλέον παίζουν σε τιμές δυσθεώρητες. Γνωρίζω πολύ καλά πως το Ε30 παρήχθει σε περιορισμένα νούμερα σε σχέση με τις επόμενες γενιές, αλλά η αγορά δεν τους είχε πάντα αυτή την εκτίμηση (και υπερτίμηση) που τους έχει τώρα. Ενδεικτικά, πριν ακριβώς 10 χρόνια στην Αγγλία τα Ε30 Μ3 έπαιζαν στα 10 - 12k pounds σε σύγκριση με τα E36 που κοστίζανε ακριβότερα περί τα 16 - 18k...Οπότε καταλήγω πως οι υψηλές τιμές των Ε30 δεν οφείλονται τόσο στον περιορισμένο αριθμό (αφού τότε οι τιμές τους θα ήταν ανέκαθεν υψηλές), αλλά στο κύρος του μοντέλου και στη θέση που κατέχει μες στην ιστορική διαδρομή της ΒΜW.

    Σε 10 χρόνια και τα Ε46 θα είναι λίγα. Πιο συγκεκριμένα πιστεύω πως τα Μ3 του σήμερα θα ακολουθήσουν μες στα χρόνια δύο ξεχωριστούς δρόμους: κάποια θα διατηρηθούν σε άριστη κατάσταση από ιδιοκτήτες που τα σέβονται και κάποια θα γίνουν τροπέτα και δότες ανταλλακτικών. Αυτά της πρώτης κατηγορίας, που θα αποτελούν και την γκάμα της τότε αγοράς, θα είναι ακριβά....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 11 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (25-02-13), BILL007 (24-02-13), doctore (25-02-13), Leonidas_E39 (25-02-13), pilot (25-02-13), Skyline_IS (24-02-13), steliosm46 (24-02-13), VanVIC (24-02-13), Vasilis M3 (25-02-13), zaharias (25-02-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (24-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP