Η λογική λέει ότι στην ύφεση δε πουλάς. Ξεκινάμε από εκεί.
Στην ύφεση θα ακούσεις ό,τι τιμή μπορείς να φανταστείς, αλλά την αξία του οχήματος τη θέτεις εσύ.
Ο μόνος λόγος κυριολεκτικά να σκοτώσεις το αυτοκίνητό σου είναι μόνο αν συντρέχει σοβαρός λόγος/πρόβλημα οικονομικό, υγείας κλπ.
Έχει νόημα να το ξεφορτωθείς όμως σε όποιο κόστος? Ιδιαίτερα δε τη στιγμή που δεν υπάρχει αγορά? Δηλαδή και να σκοτώσεις ένα Μ3 πχ στα 10.000 θα πουληθεί? Πόσα βλέπουμε να φιγουράρουν ακόμα στις αγγελίες?
Το μόνο που κάνεις νομίζω είναι ζημιά στην ίδια την αγορά και μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο.
Και το θέμα ξέρεις ποιό είναι? Επειδή το έχω σκεφτεί/αναλύσει στο μυαλό μου πολλές φορές. Πες ότι το δίνει ο ptboul στα 13Κ σου λέω εγώ. Τι αξιόλογο παίρνεις με 13.000? Δε πρέπει να βάλεις άλλα 6Κ για να πεις ότι παίρνεις κάτι αξιόλογο, οικονομικό...έστω μεταχειρισμένο? 6.000 ευρώ είναι τα τέλη/εισφορά για ακόμα 6 χρόνια.
Οπότε περιμένεις να καταλαγιάσει η θύελλα και μετά κάνεις κίνηση, εκτός αν (επαναλαμβάνω) υπάρχει σοβαρός, οικονομικός λόγος.
Απλά ρε γμτ...δε μπορώ να βλέπω σκοτωμένα αυτοκίνητα. Δεν είναι σωστό! Ο άλλος έφτυσε αίμα για να το ξεπληρώσει.![]()
Και να σου πω και κάτι ακόμα? Κάποιος που δίνει 13Κ κασεράκι για ένα 2λτ 6ετίας με 1.700 ευρώ το χρόνο πάγια έξοδα τελών/εισφορών/ασφάλειας (πόσο μάλλον 15Κ για 3λτ Μ3), γνωρίζοντας πλέον που πάει να μπλέξει, δε θα πρέπει να τον προβληματίσουν τα 2Κ επιπλέον για να πάρει ένα καινούριο και καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο imho
Απλά ο καθένας ψάχνει να βρει κορόιδα μέσα στη κρίση...μη τους δώσετε αυτή τη χαρά![]()