Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: ρεταρισμα ρελαντι

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #19
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα βγω λιγο οφ τοπικ.
    Ακουω για θεματα με συμπιεση η καταναλωση λαδιου και το προβλημα οφειλεται στη δημιουργια οβαλ κυλινδρων.
    Τα κατεβαζουν, αλλαζουν ελατηρια τα ξαναβαζουν ολα μεσα και το βαζουν να δουλεψει.
    Χωρις ρεκτιφιε...
    Ρε Σπυρο γινεται αυτο?
    Θα δουλεψει αυτο το πραγμα?
    Δλδ ενταξει, πρωτα φθειρονται τα ελατηρια, αλλα γινεται ο κυλινδρος σου να ειναι τοσο οκ που να μην θελει πασσαρισμα στο ρεκτιφιε?
    Και τελος παντων οταν γινεται ετσι η δουλεια για ποσα χλμ στρωσιμο μιλαμε?

    Εκει στη σουμπαρου ρε συ πως τα μπηγατε τα σφυρηλατα μεσα? Με καινουρια ελατηρια και με ρεκτιφιε? Η χωρις?

    Σορρυ για το οφ...
    Ναι γίνεται μετράς τον κυλινδρο με μικρομετρο και αν έχεις μικρή απόκλιση οι κατασκευαστές δίνουν 3 διαφορετικά "νούμερα" ελατηριων στα πιστονια αν καλύπτεις την απόκλιση δεν χρειάζεται ρεκτιφιε..

  2. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (11-02-13), ghost-rider (11-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP