Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Μάλλον θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε όσοι λέτε για "κίνηση μόνο πίσω".
Πιο λογική μου ακούγεται η ένσταση στο να μπει η BMW σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, να γίνει δηλαδή Group VAG (όχι προς την φιλοσοσφία και το αμιγώς κατασκευαστικό κομμάτι, αλλά προς τη στρατηγική).
Απο τη στιγμή που αποφασίζει να μπει και σε αυτά τα χωράφια, δηλαδή την παραγωγή αυτοκινήτων "πόλης", ήτοι μικρά σε μέγεθος, κυβικά και κόστος, η "πίσω κίνηση" δεν βλέπω να έχει λόγο ύπαρξης.
Μόνο και μόνο επειδή η BMW "βγάζει πισωκίνητα" ;
Αυτοκίνητα πόλης σημαίνει οικονομία σε όλες της μορφές. Απο μέγεθος, κατανάλωση μέχρι κόστος κτήσης (άρα μειωμένο κόστος παραγωγής). Και όλα αυτά δε συνάδουν με την "κίνηση στο σωστό άξονα"................
Παρότι αρχικά δεν ενθουσιάστηκα με την κίνηση της BMW θεωρώ πως η τοποθέτηση του Κώστα είναι λογική και εξηγεί ορθολογιστικά την λογική πίσω από την κίνηση της BMW. Αρκεί αυτή η κίνηση να μην γίνει στις σειρές 3 και πάνω...