Γιατι... και βεβαια το ερωτημα ειναι ρητορικο!.
Τα πλεονεκτηματα της πισω κινησης ειναι γνωστα σε ολους, αλλα τα νεα μοντελα που εχουν σαφη οικογενειακο προσανατολισμο,ποση σχεση εχουν αυτα και οι οδηγοι τους με την sport οδηγηση ή τον ακριβεστερο ελεγχο του αυτοκινητου? απο την αλλη αφου τοποθετουνται ηλεκτρονικα συστηματα που αναλαμβανουν και ρυθμιζουν αυτον τον "ελεγχο" και στα περισσοτερα δεν εχουν βγει στο off σχεδον ποτε!
Προς θεου δεν καταδικαζω την κινηση πισω αλλα ποσο χρειαζεται να ειναι σε ολα τα μοντελα και στις σειρες μιας εταιριας ανεξαρτητου κυβισμου και επιδοσεων?, με τελικο αποτελεσμα την κατακορυφη αυξηση του κοστους παραγωγης, αλλα και συντηρησης.
Μηπως τελικα μας εχει μεινει "απωθημενο" και η μαμα εταιρια εχει ηδη αρχισει να "κοιτα" προς αλλους δρομους,λιγοτερο δαπανηρους κλπ.
Μαλλον θα παραμεινουμε "αθεραπευτα ρομαντικοι" ενω ο ελικας ηδη προσαρμοζεται σε κατι αλλο διαμορφωνοντας το νεο του status σιγα σιγα!!
Η αρχη ειναι το ημισυ του παντος και φυσικα δεν θα μπορουσε να ξεκινησει απο καπου αλλου παρα απο ενα μικρο city car,θυμηθειτε στα χρονια που θα ερθουν τα παντα θα αλλαξουν.