Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 150

Θέμα: Γενικές απορίες σχετικά με την περιποίηση του αυτοκινήτου

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τον αλοιφαδόρο πετυχαίνουμε συνολικά καλύτερα αποτελέσματα και σε αντοχή και σε εμφάνιση. Αλλά θέλει προσοχή!!!!

    Γενικά πάντως υπάρχουν κεριά και αλοιφές που μπορούν να εφαρμοστούν με το χέρι και άλλα που χρειάζονται ΜΟΝΟ αλοιφαδόρο.

    Έτσι καλύτερα πριν ψωνίσεις πάντα ρώτα για ΤΙ χρήση προορίζεται το συγκεκριμένο & διάβασε τις οδηγίες στο πίσω μέρος.
    Αυτό δεν είναι απαραίτητο, αφού τα περισσότερα φυσικά κεριά με ό,τι και να τα περάσουμε είναι το ίδιο ακριβώς. Τα καλά κεριά μάλιστα και κυρίως τα φυσικά, δεν είναι καλό να περνιούνται με αλοιφαδόρο, αφού ζεσταίνονται πιο πολύ απ'ό,τι πρέπει και δεν απορροφούνται σωστά από το αμάξωμα . Με αλοιφαδόρο, καλό είναι να περνιούνται κυρίως τα sealants και ορισμένα συνθετικά κεριά, που είναι σε υγρή μορφή, αν και τα περισσότερα και πάλι περνιούνται μια χαρά με το χέρι. Τα carnauba κεριά σε πάστα, καλό είναι να περνιούνται με το χέρι και δε χρειάζεται ιδιαίτερο τρίψιμο, αφού με ένα σωστό άπλωμα και τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζεται το κερί για να δουλέψει, σχηματίζει ένα ισχυρό σώμα προστασίας πάνω στο χρώμα. Γενικά το κερί, δεν θέλει δυνατό τρίψιμο, μόνο καλό άπλωμα και επαρκή χρόνο για να δράσει. Τα υπόλοιπα τα κάνει μόνο του. Μόνο οι γυαλιστικές αλοιφές και γενικά, ό,τι περιέχει abrasives, χρειάζεται έντονο τρίψιμο και είναι καλύτερο να περνιέται με αλοιφαδόρο, αφού η θερμότητα βοηθάει στην αφαίρεση ή κάλυψη γρατζουνιών, αράχνης κλπ.

    Τα κεριά και ιδίως τα φυσικά, περνιούνται με το χέρι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο Paul Dalton (ο μεγαλύτερος detailer παγκοσμίως), που απλώνει τα πανάκριβα swissvax κεριά του (πολλά ξεπερνούν σε αξία τα 5.000 δολλάρια), ακόμα και με τις άκρες των δαχτύλων του σε ορισμένα αυτοκίνητα, ενώ σε άλλα (πιο ταπεινά συνήθως) με application pad. Oπότε giyama, με το χέρι είσαι κομπλέ. Και το 915, περνιέται αρκετά εύκολα, όπως και εύκολα αφαιρείται. Αν το κερί είναι πολύ σκληρό, υπάρχουν αρκετά κόλπα για να ζεσταθεί και να απλωθεί σωστά, με πρώτο και πιο απλό, να έχουμε το application pad ελαφρά νωπό. Πάντως, για τα περισσότερα φυσικά κεριά σε πάστα δε χρειάζεται καμία ιδιαίτερη προεργασία. Για τα υγρά, δεν το συζητώ καν, αφού περνιούνται πανεύκολα, αν και πάντα δεν είναι τόσο δυνατά όσο τα σκληρά κεριά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 17-03-10 στις 18:00
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP