Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Kαταρχάς δεν βρίσκεις με 13 χιλιάρικα 320 σε άριστη κατάσταση fl.
Αν του φίλου είναι πραγματικά σε καλή κατάσταση, μια χαρά την πήρε.

Κατα δεύτερον, τα 20 άλογα παραπάνω του e.d στον δρόμο ουσιαστικά δεν φαίνονται (ιδίως στις ρεπρίζ που είναι και το μείζον, μιας και στη ροπή έχουν όλη κι όλη 1 κιλό διαφορά) κι επιπλέον τα προβλήματα και η ταλαιπωρία που θα φάει για να το τρέχει στο συνεργείο αν πέσει σε ελλατωματικό (και παρότι με τους νέους πολλαπλασιαστές συνήθως λύνεται το θέμα, υπάρχουν περιπτώσεις που δεν λύθηκε), είναι ανεκτίμητα (με την αρνητική έννοια).

Για όλους αυτούς τους λόγους και αν συνυπολογίσει κανείς και τη λίγο χαμηλότερη τιμή αγοράς, τότε η 320 με τον Ν46 (όπως και η αντίστοιχη 316) είναι προτιμότερα από τα e.d. μοντέλα κατα τη γνώμη μου.

Η τιμη, τις μερες αυτες, παιζει πολυ. Με ψαξιμο μπορει και να βρει ευκαιριαρα!
Η διαφορα στα αλογα ειναι 27 γιατι η 'μικρη' 2λιτρη εβγαινε με 143. Το κατα ποσο φαινονται στον δρομο, σε καροτσα 1,5τ, ειναι αλλο θεμα..
Τυγχανει να το εχει ο πατερας μου αυτο το αμαξι. Εκτος απο το θεμα με τους πολ/στες δεν εχει κατι αλλο εδω και 4 χρονια που το εχει.

Υ.Γ. Η αποδοση πριν και μετα την αλλαγη των πολ/στων με τη νεα παρτιδα.... απλα καμια σχεση!! Μηπως φταιει ο προγραμματισμος??? Τι να πω...