Να 'μαι και εγώ. Και όχι, εξεταστική δεν έχω αλλά γράφω προόδους κάθε δύο μέρες και δεν έχω μυαλό να απαντήσω κάπως ουσιαστικά και τεκμηριωμένα.

Αρχικά συγχαρητήρια στον Δημήτρη για το υπέροχο αυτοκίνητο του. Έχει στήσει 2 απο αυτά και δεν έχει ακουστεί πουθενά το παραμικρό. Το ένα γράφει χρόνους στις Σέρρες και το άλλο ξεμπαζώνει την άσφαλτο καθημερινά.

Ωραία, που είναι το παράξενο να κρατάς σταθερή μόνο πίεση και να ανεβάζεις ισχύ σε ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ? Ναι μεν δεν κερδίζεις αλλάζοντας μόνο το advance του αυτοκινήτου αλλά γίνονται και άλλες αλλαγές σε χάρτες καυσίμου και πίεσης υπερπλήρωσης. Θέτονται άλλα boost targets με διαφορετικό τρόπο, αφού η βαλβίδα που επιρρεάζει τα πτερύγια λητουργεί εντελώς διαφορετικά. Στην ουσία τα διαγράμματα υπερπλήρωσης αλλάζουν και τα surge points μετατοπίζονται σε διαφορετικό φάσμα στροφών και advance. Οπότε δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να αμφισβητήται κάποιος που αντιλαμβάνεται αυτόν τον τρόπο λητουργίας και κάνει πειράματα στο δικό του το αυτοκίνητο να μην καταφέρει και να μην έχει αποδήξεις ότι αυτό γίνεται.

Δεν έχω εμπειρία απο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας αλλά θα ήθελα να αποκτήσω. Εδώ στο δικό μου ανέβασα μόνο 0.3 bar πηγαίνοντας στον χάρτη stage 1 και όταν έβαλα τον χάρτη stage 2 δεν άλλαξε η πίεση αλλά οι χάρτες advance. Αυτό ισσοδυναμεί με μια αύξηση 80 ίππων περίπου. Μακάρι να είχα και εγώ μεταβλητής γεωμετρίας τουρμπίνες και θα βλέπαμε θαύματα. Δημήτρη θα μπάξουμε?