δεν μπορουσα να περιμενω οταν ειδα το dvd του Κωστα στον σεριφη και το κατεβασα!
Βασιλη ευχαριστουμε παραυτα για το κεφι σου και για την διαθεση σου!

Στο θεμα μας τωρα.
Αυτο που βλεπω ειναι οτι δουλευει πολυ το φρενο.
Ειναι κατι που θα προσπαθησω με τον αλλο τον βλαμμενο τον φιλο μου με το s2k.
Αυτη η αποσταθεροποιηση που προκαλει φρεναροντας στην ευθεια και μετα στριβοντας ειναι κατι που αντιμετωπιζουμε συνηθως στον Μαραθωνα με 3η.
Συμβαινει οταν προσεγγιζουμε την στροφη με παραπανω χλμ και χρειαζεται να κρατησουμε το φρενο και μεσα στη στροφη αναγκαστικα.
Εκεινη λοιπον τη στιγμη το πισω μερος ελαφρωνει γιατι το βαρος "πεφτει" μπροστα και το αυτοκινητο ειναι ΚΑΙ υπο κληση.
Ειναι κατι που με 70-90 χλμ ειναι λιγακι τρομαχτικο αλλα εχει τη γοητεια του.
Ετσι λοιπον πως ειδα να εκμεταλευεται αυτη την ταση του αυτοκινητου ο κυρ Τσουτσιγια μου εκανε εντυπωση και με κανει να αισθανομαι οτι ειμαστε πιο κοντα στο 3rd gear drifting.
Εκμεταλευεσαι τη φορα και το βαρους του αυτοκινητου που σε αυτα τα χλμ το μοτερ δεν μπορει να σπασει την προσφυρση κανοντας δλδ power drift.
Aφου σπασει λοιπον η προσφυρση με το τεχνασμα του φρενου μετα ειναι πιο ευκολο να το ισορροπησεις.
Θα σας πω αποτελεσματα μεσα στη βδομαδα!