-
Σε κάποιες στροφές και αφού είδα, ότι η φυλαγμένη είσοδος και γκάζι πάνω στη στροφή δε μετατρέπεται σε υπερστροφή (είμαι και λίγο επιφυλακτικός), δοκίμασα περισσότερο το πλασάρισμα με πιο απότομο τιμόνι το οπόιο έδειξε πιο αποτελεσματικπο τουλάχιστο σε έξοδο από τη στροφή σχεδόν με τα τέσσερα.
Μάλλον πιο πολύ σα WRX Subaru συμπεριφέρεται.
Σίγουρα δεν είναι ολοκληρωμένη δοκιμή, δεν είμαι ειδικός, αλλά αυτά πάνω κάτω κατάλαβα από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
-
The Following 5 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:
Azurius (07-01-13), chrisgiapz3 (07-01-13), Stathis (07-01-13), Thomelef (07-01-13), Vassilis ///M (07-01-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP