-
κατι τελευταιο απ την μικρη μου εμπειρια....
οσες φορες εχω αλλαξει φλατζα σε κινητηρα με πανω απο 200κ με τον πρωτο τροπο ποτε δεν εχει βγαλει πανω απο 40κ σε καυτη οδηγο...αχχααχαχαχ
ο λογος ειναι οτι η φλατζα ειναι ενα φυλλο το οποιο ειναι αναμεσα σε κυλινδροκεφαλη και μπλοκ...
την κυλινδροκεφαλη την περνας απο πλανισμα για να ισιωσει, για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να περασεις και το μπλοκ, γιατι οσο και να το περασεις με dremel ισιο σωστο δεν γινεται...
επισης τα μπουζονια της κυλινδροκεφαλης δεχονται συγκεκριμενη ροπη και δουλευουν περιπου σαν ελατηρια, αν τα ξεσφιξεις και εχουν φαει και 200κ κμ και τα ξαναδεσεις ειναι πολυ πιθανον οτι δεν θα κανουν την δουλεια που εκαναν πριν!
μικρες λεπτομερειες που κανουν τρελη διαφορα, και οι οποιες σε καυτη οδηγο που βαραει κοφτες και ξετιναζει το μοτερ του φαινονται σε 40-50κ κμ!
η γνωμη μου ειναι οτι επισκευες της 2ης κατηγοριας που αναφερω γινονται σε κινητηρες που εχουν καποια αξια ειτε συναισθηματικης ειτε σπανιοτητας ειτε μοναδικοτητας ειτε βαρεσιας του ιδιοκτητη...
σε κινητηρες της σειρας επειδη στο ιντερνετ και στις μαντρες βρισκεις με το κιλο και με λιγα χρηματα αξιζει να το βαλεις και να τελειωνεις σε μια μερα...
απο εκει και περα καλη τυχη!
-
The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:
Dimitrios (06-01-13), ziaba (07-01-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP