Ναι,το θυμαμαι,εβαλα ομως πολυουρεθανικες τις 2 στο σασμαν και προτιμησα εργοστασιακες βασεις στο μοτερ,για ν'αποφυγω τους υπερβολικους κραδασμους.Δεν παρατηρησα ομως,ουτε κι ο μηχανικος μου,καποια διαφορα ''υψους'' στις βασεις του Μ3....Στην αρχη ειχα παρει βασεις για 328,αλλα μου φανηκαν μαλακές και τις εστειλα πισω και πηρα για Μ3.Ειχαν μεγαλη διαφορα στη σκληροτητα.Παντως και φιλος μου με 328,φοραει βασεις μοτερ για Μ3 και δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα.Μου φαινεται παντως απιθανο,το Μ3 να'χει ψηλοτερο κεντρο βαρους του μοτερ απο τ'απλα 6κυλινδρα.Για ποιο λογο?Για δωσε info βρε Κωστη...
Οσον αφορα τα κολαρα,εγιναν πλεον πονταρισιες στις σωληνωσεις οποτε δεν φευγουν με τιποτα!