Αλεξ, μην ακους κανενα ρε. Ασχετοι και θεωρίες ειναι οι περισσοτεροι. Το φιλαρακι σου να ακους
Επειδη ειναι καλό να ανταλασουμε αποψεις ομως...
Οπως εγραψα:
Δεν εχω αντιγραψει οτιδηποτε απο καποιον. Εχω κανει αρκετα σεταπς και βρηκα οτι τουλαχιστον για μενα αυτο δουλευει.
Το ιδιο και με την αποκληση. Οι περισσοτεροι χρησημοποιουν 2-3 χιλιοστα αποκλιση μπροστα. Εγω παρατηρησα οτι βολευει το μηδεν ασχετα αν αναγκαστικά για να εχω πιο σωστη συγκλιση στην καθημερηνοτητα βαζω και εγω 2 χιλιοστα αποκλιση στην πιστα.
Όσον αφορα το ύψος και επειδη έχω πειραματιστει και εδω αρκετα...
Οταν και όσες φορες το αμαξι ηταν πιο ψηλο πισω παρατηρησα δυο φαινομενα:
1. Υποστροφη στην κορυφη και προς εξοδο των στροφων
2. Εφευγε ο κωλος στην εισοδο με την μεταφορά βάρους κατα το φρεναρισμα και ειδικά οταν εκανα trail braking αφου όλο το βαρος το αμαξωματος μεταφερόταν μπροστα και ηδη με το πιο ψηλο πισω μερος που προυπηρχε δεν ειχε το αμαξι σωστη ισορροπία αφου ηταν και γινόταν πολυ ελαφρύ.
Σχετικά με τις μετρησεις που εγραψες για μπροστα και πισω (80χιλ μπροστα και 105χιλ πισω) απο ποιο σημειο μετρουμε και ποιος το λέει?