-
Ποιο μοτερ εχεις? Το Μ52TUΒ20 με τα 150 αλογα?
Η το Μ54Β22 με τα 170?
1 αλλαγη μοτερ.
Στην πρωτη περιπτωση πας ευκολα σε 28αρι. Αλλαζεις μονο μοτερ, περιφερειακα απ οσο γνωριζω οχι. Κρατω μια πισινη βεβαιως εδω γιατι το ζητημα με τα Μ52 δεν το κατεχω τοσο καλα. Ισως κατι να μην ταιριαζει(πχ μια μιζα, η ενα δυναμο).
Με τον εγκεφαλο επισης δεν γνωριζω τι παιζει. Αν δηλαδη τον προσαρμοζεις με gt1 η αν χρειαζεται να παρεις εγκεφαλο απο 28αρι.
Στην περιπτωση που εχεις Μ54Β22 βαζεις Μ54Β30. Παιρνεις μοτερ αντικαταστασης και βαζεις πανω τα δικα σου περιφερειακα του κινητηρα. Ο εγκεφαλος ανταπταρεται στο gt1. Δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε ενα αισθητηρα.
Βεβαιως για να εχεις ολοκληρωμενη μετατροπη θες και φρενα και γεφυρες... Θα τα γνωριζεις αυτα.
2 Ατμοσφαιρικη βελτιωση.
Ενα καλο προγραμματακι, ενα φιλτρακι και μια καλη εξατμισουλα. Δεν προκειται να φερεις τα πανω κατω αλλα κατι θα δεις... Θα παρει και νευρο και θα σου αρεσει.
Παραπανω(πχ εκκεντροφορους κλπ) δεν αξιζει να προχωρησεις.
3 κομπρεσσερ
Αυτο το ζητημα το μελετω αυτον τον καιρο.
Υπαρχουν πολλοι που δινουν κιτακια αλλα πιο φθηνα αλλα πιο ακριβα.
Προσωπικα σιγα σιγα μαλλον κατασταλαζω σε καποιο κιτ με κομπρεσσορα της ASA.
ΑSA δινει κ η g power πχ με κομπρεσσορα Τ3-313(1000kg/h) αν δεν κανω λαθος. Αλλα αυτος ειναι σχετικα μικρος.
Μιας και εγω οπως και εσυ εχω λιγα κυβικα γλυκοκοιταζω τον λιγο μεγαλυτερο Τ1-313(1270kg/h). Θελω να μιλησω με κανα δυο προγραμματιστες μονο να δω αν μπορουν να το ρυθμισουν να δουλεψει κοντα στο bar(
). Με τσιγκλισμενο timming και κατοσταρα λογικα θα αρχισει να παιρνει τα ποδια του.
Το καλο σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι αν τιναξεις το μοτερ στον αερα, βουτας το Μ54Β30(η Μ52TUB28 αν εισαι με τα 150), ολα καθονται κανονικα και πρεπει απλα να ρυθμισεις απο την αρχη τον εγκεφαλο...
Εκ πρωτης οψεως ωραιο δεν ακουγεται?
Προχωροντας βεβαιως θα υπαρξουν δυσκολιες αλλα ευελπιστω(αν τελικα κανω τετοια κινηση) να τις ξεπερασω...
4 Μετατροπη σε Μ3
Εδω θες φουλ μετατροπη. Μοτερ-πλεξουδα-εγκεφαλο, κιβωτιο, γεφυρες, αξονες μεταδοσης, ακρα, φρενα, αναρτησεις... Τα παντα.
Και δεδομενων των τιμων των Μ3 δεν αξιζει. Δινεις το δικο σου και παιρνεις Μ3. Ισως να ειναι και οτι πιο λογικο μιας και θα δωσεις τα λιγοτερα χρηματα για το συνολο που θα εχεις(δεν παιρνεις μονο μοτερ, αλλα και φρενα και πισω ελεγχομενο διαφορικο κλπ).
Τελος ολα ειναι θεμα μπατζετ.
Αν μιλας για πολυ λιγα χρηματα ξεκινα απο το προγραμματακι να παρει λιγο νευρο. Αν μπορεις να διαθεσεις περισσοτερα, το ζυγιζεις και βλεπεις.
-
The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
A8hnaios (22-12-12), BILL007 (23-12-12), GiannisRob (22-12-12), giannis_compact (22-12-12), jannisa (22-12-12), Panos 316T (22-12-12), Vassilis ///M (23-12-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP