"Πριν κλείσει η πεταλούδα γκαζιού, πράγμα που προκαλεί μια σημαντική πτώση πίεσης μέσα στην πολλαπλή, δημιουργεί μια αντίστοιχη πτώση στα μπεκ ανοίγοντας τη βαλβίδα ρύθμισης και πετυχαίνοντας έτσι μείωση της κατανάλωσης καυσίμων"
Πολύ καλό το σχέδιο Στέφανε και ευχαριστώ αλλά η απορία μου μεγάλωσε Ο valvetronic που έχω και έχουμε το σωληνάκι του ρυθμιστή το έχει ανάμεσα στη πεταλούδα και το φιλτροκουτι .Εκεί η πίεση δεν μεταβάλλεται.και αν δεν κάνω λάθος ο κινητήρας αυτός κρατάει την πεταλούδα ανοικτή.τότε πως αλλάζει η πίεση στη βαλβίδα??