το θέμα είναι τι ζητάει κάποιος απο το αμάξι. κομπρεσέρ, αλλά με συνετή χρήση όπως του μήτσου οκ. βάζω μπροστά, σκίζω όπου θέλω - όπως θέλω - όποτε θέλω - όσο θέλω, πολύ απλά δεν βάζεςι κομπρεσέρ.
το ότι διάφορα μοτέρ έχουν κάνει ανάσταση εν αντιθέση με του μήτσου, λέει πολλά για την συγκεκριμένη βελτίωση.
ο βαγγέλης απ'ότι τον έχω κόψει, δεν είναι ο τύπος που θα γούσταρε να έχει τον νου του για το πότε θα βρεθεί στις κατάλληλες συνθήκες για να αρχίσει να σκίζει ανελέητα. ο άνθρωπος είναι καλός σπάστης. οπότε, έρχομαι και λέω, ότι ένα κομπρεσέρ στο αμάξι του βάγγου, μόνο προβλήματα θα μπορούσε να φέρει και μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα.
εγώ όπως το έχω φιλοσοφήσει, και φυσικά όπως είναι και η κατάσταση μου (οικονομική και οδηγική), δεν θα το έκανα με τπτ.
πρώτα επειδή το αμάξι έχει αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη του, οπότε θα ήθελα επιπλέον έξοδα έτσι ώστε να σιγουρευτώ για την καλύτερη αξιοπιστία και δεύτερον και σημαντικότερο είναι η χρήση που του κάνω.
να δώσω δλδ κάνα τάληρο για την αγορά, κάνα τριάρι για τοποθετήσεις + ανοίγματα για το μπλοκ κτλ κτλ με ότι χρειαστεί να αλλαχθεί αφού ανοιχτεί, να κάνει και κάνα κράου, και άντε άλλο ένα τεσσάρι + περαστικά για το καινούριο μοτεράκι.
στην περίπτωση τησ ζημιάς πχ, θα έπρεπε να σκάσω ένα δωδεκάρι δεκατριάρι, για να γίνω πάλι μαμά. αμ δε...και δεν το σουτάρω καλύτερα, να συμπληρώσω και κάτι και να πάρω κάτι άλλο...