Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
μπορείτε να μου πειτε τότε γιατί στην γερμανία τα αμάξια κόβονται στο ΚΤΕΟ αν δεν φοράνε xl ελαστικό???

το ένα έχει πλαινό φτιαγμένο που δεν σχίζεται αν κάτσει το λαστιχο και κάνει χιλιόμετρα, ενώ το άλο έχει ενισχυμένα λινά στο πλάι για να αντέχει την αυξημένη δύναμη του αυτοκινήτου.

το καθένα παρέχει τη ανάλογη ασφάλεια, στο ανάλογο αυτοκίνητο. σιγά μην έλεγε η πεμβέ για τα Μ ή η πόρσε για τα 911, έλα μωρε...αφού δεν βάζουν οι άλλοι, ας μην βάλουμε και εμείς. τι και αν είναι πιο επικίνδυνο το αυτοκίνητο χωρίς ραν φλατ. στο κάτω κάτω πόσα θα κυκλοφορήσουν...

μην λέμε ότι θέλουμε παιδιά.
Νομίζω ότι κάπου χάθηκε η μπάλα
Κανείς δεν το ισχυρίστηκε αυτό, που αναφέρεις
Ο καυγάς δεν γίνεται για το πάπλωμα,
αλλά για το πιο λάστιχο κάτω από extreme συνθήκες προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια

Σε ρωτάω λοιπόν το εξής:
Οδηγείς με το Μ3 σου στην Εθνική οδό
Η τροχαία έχει πέσει για ύπνο και όλα τα radar χάλασαν
Αποφασίζεις να εκμεταλευτείς τους 500 ίππους του Μ3 σου και αναπτύσσεις ταχύτητα 250 χιλιόμετρα/ώρα με άνεση
Ο μπροστινός κάφρος όμως αποφασίζει να πετάξει το μπουκάλι της μπύρας,
που τελείωσε, απ' το παράθυρο στο δρόμο (μην πεις ότι δεν γίνεται, γιατί το έχω ζήσει οδηγώντας μοτό στην Εθνική και το μπουκάλι μου έσκασε στη μπροστινή ρόδα)
Το μπουκάλι σπάει (προφανώς) και με τον μπροστινό τροχό πατάς το πατομπούκαλο
Το λάστιχο κλατάρει κάνοντας ένα άνοιγμα 10 πόντους
Χάνει τον αέρα σε miliseconds

Τι λάστιχο θα προτιμούσες να φοράς σε μια τέτοια περίπτωση ?