αυτό που λέει ο αλέξης δεν απαξιώνει την σειρά 5, απαξιώνει την φιλοσοφία του Μ5 και μόνο, η οποία είναι βασισμένη σε τραγικά χαζή υπερβολή.
λέγοντας για λίμο και άνεση κτλ κτλ, η καρότσα αυτή άνετα πάει όπως πρέπει να πάει και με την σειρά 540 πχ, ή ακόμα και με 535 ελαφρως γαργαλημένη στα 350 άλογα απο το εργοστάσιο.
ροπή στον θεό, 550 άλογα και όλα αυτά γιατί? ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί και ειδικά η νέα Μ5 πρέπει να είναι συνιφασμένη με τον όρο μοτορσπορτ. αυτό είναι μια μεγάλη μπαρούφα που γνωρίζει ακόμα και το ίδιο το εργοστάσιο...
προσωπικά εγώ δεν το γουστάρω για το μοτέρ του. τα υπόλοιπα όλα με αφήνουν αδιάφορο.
ξεκινώντας πιο πίσω, μέχρι και το Ε39 ήταν μοτορσπορτ. το Ε60 είναι πολύ ωραίο με μοτέρ διαμάντι για σεμινάριο...
το καινούριο τι είναι???
πας με 120 στην εθνική, πατάς μια τρίτη, κολλάς πίσω, τέλος. φτού και απ'την αρχή. πόσες φορές θα το κάνεις αυτό σε ένα αμάξι που η χαρά του να το οδηγείς βρίσκεται στην άνεση, στα ακούραστα χιλιόμετρα, με εξοπλισμό που θα ζήλευε ακόμα και ένα σπίτι. και αυτά όχι μόνο για τον οδηγό, αλλά και για τους συνεπιβάτες.
βρίσκεις μια διαδρομή, μια, δυο, τρείς, πέντε στροφές και λάστιχα φυτίλια, φρένα για πέταμα...
το αμάξι είναι βασισμένο στην ηλίθια υπερβολή που έχει κυριεύσει την αγορά αυτοκινήτου. δλδ έλεος, να ακούς απο το στερεοφωνικό τον ήχο του μοτέρ. τι παπαριά είναι αυτή και ποιος ξεφτίλας σκέφτηκε να βάλει αυτό το πράγμα σε ένα τέτοιο αμάξι δεν μπορώ να καταλάβω. είναι το ίδιο γελοίο με κάποιον που βάζει ένα σι-ντι με ήχο απο ν8 στο αμάξι του. ΜΠΟΥΡΔΕΣ για γέλια.
όσο για τις τριάρες τώρα.
μέχρι και το 46άρι κάθε σειρά ήταν καλύτερη απο την προηγούμενη, άσχετα απο τις μαλακίες και τις υπερβολές που ακούγονται και γράφονται απο 1000 μεριές. έχει επικρατήσει πλέον μια νοοτροπία ότι όσο θεοποιεί κάποιος ένα Ε30, τόσο ανεβαίνει αυτοκινητιστικά στα μάτια του κόσμου. @@ καλαβρέζικα...
όταν είχε βγεί το ε6άρι Μ3, ήταν πολύ μπροστά και ήταν απο τα αμάξια που στο πέρασμα τους άφηναν κόσμο είτε να τον παίζει, είτε να αφαιρείται για κάνα 2λεπτο. ποιός ξεχνάει το ΕΒΟ με τα 320 άλογα και τα αλουμινένια τμήματα για μείωση βάρους. αμάξι με φιλοσοφία και όχι τα σημερινά μπουρδιλίκια.
μετά είρθε το 46άρι. αξιότατος ακόλουθος του Ε36. το πιο πετυχημένο Μ3 μέχρι σήμερα λένε οι περισσότεροι.
το 92άρι ωραίο, γρήγορο, αλλά κατασκευασμένο μέσα στα πλαίσια της υπερβολής και αυτός, όπως τα σημερινά αυτοκίνητα. αναποτελεσματικό με λίγα λόγια.
η μούρλα με τα Ε30 έχει επικρατήσει απο το 2000 και έπειτα. γιατί δεν ξέρω, ίσως κάποιοι θερμόαιμοι με τα γραπτά τους έχουν γοητεύσει πολύ κόσμο, κάνοντας τους να μιλάνε για ένα αμάξι που οι περισσότεροι δεν έχουν καν δεί μπροστά τους.
τεσπα, όλα ονομάζονται μάρκετινγκ και σωστά αμάξια για τον οδηγό δεν φτιάχνονται πλέον.