Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο koumparos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο στόχος των run flat ελαστικών είναι να αυξήσει στο μέγιστο
το συντελεστή ασφάλειας του αυτοκινήτου,
κατά την διάρκεια της οδήγησης
Ένα ελαστικό run flat ΔΕΝ ΚΛΑΤΑΡΕΙ ακαριαία, οτιδήποτε κι αν συμβεί
Για φανταστείται οδήγηση με 180 και βάλε χιλιόμετρα την ώρα
και να σου συμβεί ακαριαίο κλατάρισμα (για οποιοδήποτε λόγο)
Κρατάς την ταυτότητα στο στόμα και κάνεις το σταυρό σου να γλυτώσεις
Σε ένα συμβατικό λάστιχο μπορεί να σου συμβεί ανά πάσα στιγμή
Με βάση τα παραπάνω,
θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα (απώλεια άνεσης, κοπανήματα, θόρυβος κύλισης, ταλαιπωρία ελαστικών συνδέσμων κλπ) πάνε περίπατο
Τι να την κάνω την άνεση αν δεν θα είμαι παρών ........

Μην λέτε λοιπόν εύκολα όχι σ' αυτά
Σιγά μην ήταν το βάρος της ρεζέρβας που οδήγησε στην κατασκευή των run flat
στα Μ3 και γενικότερα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα, γιατί δεν βάζουν rf απο το εργοστάσιο και πωλιούνται με ελαστικά extraload?

μάλιστα στην γερμανία ένα Μ3 Ε46 πχ, δεν μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αν το λάστιχο που φοράει δεν είναι τέτοιου τύπου...

και αυτό δεν είναι μόνο για το Μ3, είναι και για τα 911 και για πολλά άλλα αμάξια επιδόσεων...

το σίγουρο πάντως είναι, ότι αυτά τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερο θέμα με την ασφάλεια, παρά τα συμβατικά και αδύναμα που εφοδιάζονται όλα με rf...