Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Runflat vs normal

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-06-12
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    111
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν καταλαβαίνω την απορία σου τότε...
    Τα runflat εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο αυτό τον σκοπό...

    αν δεν σε ενδιαφέρει τότε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις παραπάνω και να θυσιάσεις την ''όποια'' άνεση θα χάσεις.

    ΠΡΩΣΩΠΙΚΑ RFT θα ξαναβάλω...
    Ο στόχος των run flat ελαστικών είναι να αυξήσει στο μέγιστο
    το συντελεστή ασφάλειας του αυτοκινήτου,
    κατά την διάρκεια της οδήγησης
    Ένα ελαστικό run flat ΔΕΝ ΚΛΑΤΑΡΕΙ ακαριαία, οτιδήποτε κι αν συμβεί
    Για φανταστείται οδήγηση με 180 και βάλε χιλιόμετρα την ώρα
    και να σου συμβεί ακαριαίο κλατάρισμα (για οποιοδήποτε λόγο)
    Κρατάς την ταυτότητα στο στόμα και κάνεις το σταυρό σου να γλυτώσεις
    Σε ένα συμβατικό λάστιχο μπορεί να σου συμβεί ανά πάσα στιγμή
    Με βάση τα παραπάνω,
    θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα (απώλεια άνεσης, κοπανήματα, θόρυβος κύλισης, ταλαιπωρία ελαστικών συνδέσμων κλπ) πάνε περίπατο
    Τι να την κάνω την άνεση αν δεν θα είμαι παρών ........

    Μην λέτε λοιπόν εύκολα όχι σ' αυτά
    Σιγά μην ήταν το βάρος της ρεζέρβας που οδήγησε στην κατασκευή των run flat

  2. The Following User Says Thank You to koumparos For This Useful Post:

    drbiloukos (03-01-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP