
Αρχικό μήνυμα απο
race850i
Το δισκοπλατο εχει 850 ευρο για το 360. το Ρουλεμαν ειναι ακριβο και δυστηχως πρεπει να αλλαζεται παντα, αλλα 650 ευρο.
Η δουλεια ειναι ακριβη γιατι πρεπει να κατεβει ολο το σαζμαν,λογω κατασκευης του αυτοκινητου πραγμα δυσκολο.
Ολα σε αντιθεση με το 355 που το δισκοπλατο εχει 1000 ευρο αλλα χρειαζεται να βγαλεις μονο προφηλακτηρα και εξατμηση για την αλλαγη οποτε η δουλεια ειναι ευκολη και φτηνη.
Καθε αμαξι εχει τις ιδιοτροπιες του,παντως γενικως για εμενα το 360 ειναι το πιο φτηνο αλογακι σε συντηρηση.