-
Παντως τα κιλα του ελατηριου εχουν αμεση σχεση με την βαλβιδα του αμορτισέρ και αυτό για να υπάρχει μια συνεργασια μεταξυ ελατηριου και αμορτισερ.
Εαν μια αναρτηση πχ Νιτρον NTR ειναι κατασκευασμενη για 80ΝΜ ελατηριο τοτε το αμορτισερ ειναι ρυθμισμενο γι αυτα περιπου τα κιλά και με ενα περιθωριο μαλον 20NM πανω-κατω για να υπαρχει μια σωστη συνεργασία μεταξυ του ελατηριου και του αμορτισερ μεσω του βαλβιδίσματος.
Στην δικια μου αναρτηση είχαμε παραγγηλει τα ελατηρια και τα κιλα τους, μαζι με την κατασκευη της αναρτησης.
Ισως το ιδιο να γινεται και με την Ohlins και να προσαρμοζουν την λειτουργια της αναρτησης συμφωνα με τα ελατηρια που θελει ο πελάτης.
Υπάρχει και η περιπτωση, λογο του οτι η Ohlins ειναι κορυφαια αναρτηση σε ποιοτητα και τεχνολογια, να μην χρειαζεται να υπαρχει οποιαδηποτε προσαρμογη της βαλβιδας μεσω του τροπου που δουλευει η βαλβιδα και το εμβολο της συγκεκριμενης αναρτησης.
Επειδη πιο πανω ο Αλεξης εγραψε για το body roll που νιωθει με την μαμα αναρτηση του CSL και μιας και μιλαμε για λιγα κιλα ελατηριων, να πω εδω οτι σιγουρα το φαινομενο αυτό θα μειωθει αισθητα με μια aftermarket αναρτηση και με το χαμηλομα του αυτοκινητου.
Ομως, το ρολλ εχει να κανει ΚΑΙ με τις προδιαγραφες των ελατηριων .
M3 CSL
-
The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
alexk (29-11-12), gnx (30-11-12), Thomelef (29-11-12)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP