Νίκο ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Θα πάρω Ohlins κιτ, και όχι το Ohlins DFV.
Ναι όποιος έχει οδηγήσει Ohlins ξέρει τι διαφορά μπορεί να κάνει μια τέτοια ανάρτηση
Κοίτα, έχω βρει μια λύση από Αμερική.
Το κιτ έχει εμπρός monotube καλάμι και πίσω έχει TTX36 inline (το reservoir είναι inline).
Είναι 2-way ρυθμιζόμενο.
Εδώ φώτο του κιτ αυτού.
Υπάρχει και επιλογή να το κάνω 3-way, δεν είμαι σίγουρος ότι μου χρειάζεται βέβαια.
Κοιτάω όμως να δω άν μπορώ να βρω κιτ με το TTX46 club sport εμπρός καλάμι.
Αυτό είναι μια πιο φθηνή λύση του κορυφαίου TTX46.
Εδώ η φώτο
Είναι 2-way adjustable και βασικά η τεχνολογία του είναι αντίστοιχη των αμορτισέρ F1.
Tο δε βάρος του είναι εξωφρενικά χαμηλό.
Φυσικά θα είναι πιο ακριβό από το άλλο καλάμι με τα external reservoirs, δεν ξέρω ακόμη πόσο αλλά ξέρεις το να ξέρεις ότι μπορούσες να έχεις βάλει το κορυφαίο και έβαλες το "απλό" (ο Θεός να το κάνει απλό), είναι ψυχολογικό.
Εσύ τι θα έκανες ?
1. Θα έπαιρνες 3-way ?
2. Θα έκανες την υπέρβαση για να πάρεις τα ΤΤΧ εμπρός καλάμια ?
Κόστη :
Το κιτ που ανέφερα αρχικά με ελατήρια και camber plates, 6795$
To κιτ ^ με upgrade για 3-way 8795$ (επιπλέον 2000$)
Για εμπρός με ΤΤΧ46 clubsport δεν βρήκα ακόμη τιμή, αλλά το βλέπω να είναι όλο μαζί 9000$