Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Αναρτήσεις σε Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
    Θα πάρω Ohlins κιτ, και όχι το Ohlins DFV.
    Ναι όποιος έχει οδηγήσει Ohlins ξέρει τι διαφορά μπορεί να κάνει μια τέτοια ανάρτηση

    Κοίτα, έχω βρει μια λύση από Αμερική.
    Το κιτ έχει εμπρός monotube καλάμι και πίσω έχει TTX36 inline (το reservoir είναι inline).
    Είναι 2-way ρυθμιζόμενο.

    Εδώ φώτο του κιτ αυτού.



    Υπάρχει και επιλογή να το κάνω 3-way, δεν είμαι σίγουρος ότι μου χρειάζεται βέβαια.

    Κοιτάω όμως να δω άν μπορώ να βρω κιτ με το TTX46 club sport εμπρός καλάμι.
    Αυτό είναι μια πιο φθηνή λύση του κορυφαίου TTX46.
    Εδώ η φώτο

    Είναι 2-way adjustable και βασικά η τεχνολογία του είναι αντίστοιχη των αμορτισέρ F1.
    Tο δε βάρος του είναι εξωφρενικά χαμηλό.
    Φυσικά θα είναι πιο ακριβό από το άλλο καλάμι με τα external reservoirs, δεν ξέρω ακόμη πόσο αλλά ξέρεις το να ξέρεις ότι μπορούσες να έχεις βάλει το κορυφαίο και έβαλες το "απλό" (ο Θεός να το κάνει απλό), είναι ψυχολογικό.

    Εσύ τι θα έκανες ?
    1. Θα έπαιρνες 3-way ?
    2. Θα έκανες την υπέρβαση για να πάρεις τα ΤΤΧ εμπρός καλάμια ?

    Κόστη :
    Το κιτ που ανέφερα αρχικά με ελατήρια και camber plates, 6795$
    To κιτ ^ με upgrade για 3-way 8795$ (επιπλέον 2000$)
    Για εμπρός με ΤΤΧ46 clubsport δεν βρήκα ακόμη τιμή, αλλά το βλέπω να είναι όλο μαζί 9000$

  2. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (27-11-12), doctore (27-11-12), Leonidas_E39 (30-11-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP