-
καλως ηρθες..θα κοιταξεις αυτα που κοιτανε σε ολα τα αυτοκινητα..το μονο που διαφερει ειναι η κουκουλα και σε τι κατασταση βρισκεται η ιδια καθως και το πισω τζαμι..αν οι πορτες κλεινουν σωστα στα σημεια επαφης με την κουκουλα και αν υπαρχουν θεματα στεγανοτητας..απο κει και περα αν παρεις το 1.8-1.9 με τον M43 κινητηρα ειναι παρα πολυ αξιοπιστα μηχανικα σε ολους τους τομεις αν η συντηρηση τους ειναι αυτη που πρεπει..να προσεξεις να μην ειναι χαμηλωμενο κλπ με αναρτησεις κουτσουρα και ζαντες τερατα γιατι θα κοπαναει σαν τρελο,,μεσα θα ειναι χαρβαλο στους ελληνικους δρομους και θα βγαζει προβληματα σε ball joints σινεμπλοκ κλπ κλπ...η μοναδα abs ειχε ενα θεμα κυριως στα pre-facelift μοντελα επισης..γενικα ''κοψε'' τον προηγουμενο ιδιοκτητη και δες σε τι κατασταση το εχει ωστε να καταλαβεις και πως του συμπεριφεροταν! ομως για να σου πουμε περισσοτερα δωσε περισσοτερες πληροφοριες η link με το αυτοκινητο!γνωμη μου παντως ειναι να παρεις facelift 2000+ μοντελο (σαν αυτοκινητο ειναι τελειως διαφορετικο απο το pre-facelift σε ολους τους τομεις εξωτερικα-εσωτερικα-μηχανικα)
-
The Following 8 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:
alexk (19-11-12), aristent (19-11-12), BILL007 (03-04-13), clubman (19-11-12), deepBLUE (19-11-12), GIWRGOSPR (11-04-13), Leonidas_E39 (19-11-12), z3_fan (20-11-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP