Ναι δεν λέω πιθανώς και να το έκανε αυτό.
Το θέμα είναι ότι ο τρόπος που βγαίνουν οι τυποποιημένες καταναλώσεις δεν έχουν σχεδόν καμία επαφή με την πραγματικότητα. Άρα όποιος στηρίζεται σε αυτές και στήνει τον προυπολογισμό του βάσει αυτών πέφτει εκ των πραγμάτων έξω.
Η σωστή αντιμετώπιση των πελατών από την εταιρεία δεν φαίνεται από το αν θα πληρώσει το πρόστιμο αλλά το πως συμπεριφέρθηκε στους καταναλωτές.
Και η χιουντάι και η κια τραβάνε πλέον μεγάλο μερίδιο της αγοράς και λόγω της ποιότητας (της χρηστικής ποιότητας) των οχημάτων της και λόγω των εγγυήσεων που προσφέριε.