Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Test drive BMW 118i Sport

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι οχι ομως ?

    Στην καθημερινοτητα σου (οπως ρωταει ο Σταματης) κανεις "χρηση" του αυτοκινητου οπως οταν πας να το δοκιμασεις ?

    Το διαφορετικο // αλλο ζητας απο ενα "καθημερινο αυτοκινητο" ?
    Καταρχάς να πω κάτι.

    Το ότι απογοήτευσε εμένα, δε πάει να πει ότι το αυτοκίνητο είναι άθλιο. Μη τα μπλέξουμε και παρεξηγηθούμε.

    Και εξηγούμαι.

    Ενδεχομένως αν την οδηγήσω με Μ ανάρτηση, κανονικό τιμόνι και χειροκίνητο σασμάν αποκτήσω άλλη εντύπωση.

    Το αυτοκίνητο για αυτά που προσφέρει δεν είναι κακό. Είναι σβέλτο, οικονομικό, ευέλικτο και με καλούς χώρους. Απλά είναι διαφορετικής φιλοσοφίας από αυτό που έχω συνηθίσει. Οπότε η σύγκριση (θέλοντας και μη) γίνεται με το πως πρέπει για μένα να είναι μια BMW που κυκλοφορώ καθημερινά.

    Δηλαδή αν ήθελα κάτι φθηνό και οικονομικό θα έπαιρνα ένα Smart σαν δεύτερο αυτοκίνητο.

    Πάντως, σχετικά με το τιμόνι, έχω να πω πολύ θετικά σχόλια για το κανονικό όταν είχα οδηγήσει την 118i.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    @Nikos! : μπράβο σου για τον κόπο που έκανες να γράψεις ένα τόσο ολοκληρωμένο κείμενο και που πάνω απ όλα ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΣ το αμάξι και φαίνεται και μας μετέφερες την αίσθηση.


    Προσωπικά, με το 120i με αναρτήσεις (ελατηρια-αμορτισερ-αντιστρεπτικες) φαρδύτερο μετατρόχιο (et35), square set-up και μπλοκέ και προερχόμενος από 207"rallye" 1,6T και από 2 mx5 με διάφορες βελτιώσεις σε όλα - σε στήσιμο αλλά τα έζησα και normal (και κάτι άλλα στο παρελθόν) θα ήθελα να οδηγήσω το f20 116i/118i για να δω τις διαφορές και να συγκρίνω αντικειμενικά σε σβέλτους ρυθμούς. (και πάνω απ όλα θέλω να το οδηγήσω σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε επαρχιακό δίκτυο)
    Σε ζηλεύω που το οδήγησες.


    Οδήγησέ το. Πήγαινε ζήτα ένα test drive στον Σφακιανάκη*

    Από πλευράς κρατήματος η 118i δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με τους Άσσους ή 3άρες με Μ ανάρτηση. Η σύγκριση δε συνολικά με το si είναι σαν να κλέβω εκκλησία.

    Είχα πάρει παλαιότερα την 118i (F20) και την είχα πάει ΤΑΠΑ στη Πεντέλη. Εκεί που το si έστριβε χωρίς δισταγμό, το 118i έγερνε και έβγαζε ΤΡΕΛΑ μούτρα στο turn-in.

    Κι αυτή που έχω τώρα τη πίεσα σήμερα στη Πεντέλη, αλλά επειδή ήταν βρεγμένα δε μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Το μόνο που είδα και με απογοήτευσε είναι σε μια κατηφορική δεξιά από Πεντέλη προς Διόνυσο πήγα να μπω σβέλτα (όχι ΤΑΠΑ με τη ταυτότητα στο στόμα, με τέτοιο καιρό) και βγάζει κάτι μούτρα... ...ο Χριστός κι η Παναγία!! Εκεί το si έχει στρίψει με βροχή, πολύ πιο γρήγορα χωρίς κανένα παράπονο!!

    Όμως...κάτι βασικό! Το αυτοκίνητο έχει απλή ανάρτηση στην ουσία. Δεν φοράει καμιά σπορ ή Μ ανάρτηση/αντιστρεπτικές για να έχει καλή πρόσφυση. Μέτρια θα την έλεγα, οπότε ίσως γιαυτό δε μου έχει δώσει την εμπιστοσύνη να το πιέσω. Δηλαδή να μπω πιο βαθειά στα φρένα και να ορμίξω στο γκάζι. Βγάζει πολλά μούτρα, δε ξέρω.

    Οπότε πιστεύω θα σε απογοητεύσει από πλευράς κρατήματος. Θα σου αρέσει το γκάζι της, αλλά από κράτημα θα σε απογοητεύσει.

    * δε ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το όνομα, απλά μόνο αυτοί δίνουν τέτοια test drive. Και την άλλη φορά που είχα πάρει το 118i μου το είχαν δώσει για 1 ώρα, μόνος μου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos! : 24-10-12 στις 14:23
    Nikos

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    120ie87 (24-10-12), Nick bmwlover (24-10-12), nikos1400 (25-10-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP