βαγγέλη...ένα αμάξι με αλλαγμένα μπεκ, πρόσφατη ρύθμιση βαλβίδων, ιστορικό αλλαγής λαδιών ανά 5κ χιλιόμετρα, μετρημένη συμπίεση, έλεγχο στο ποτενσιόμετρο, μετρημένους πολαπλασιαστές, δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα για να ανησυχείς για κάτι.
ειδικά όταν δεν κάνει κιχ, πέραν ψιλοκομπιασμάτων που αναφέρεις στο wot και χαμηλές στροφές, ειδικά αν φοράει και εισαγωγή.
εδώ αυτό το κόμπιασμα το κάνουν τελείως μανίσια Μ3.
απλά όταν ανοίξεις καπάκι για βαλβίδες, άνοιξε και απο μπροστά για να δείς τι παίζει και με το βάνος, και αν δεν τσιγγουνεύεσαι λίγα χρήματα άλλαξε τα μπουλόνια της τροχαλίας με αυτά που είναι καινούριας παραγωγής για να'χεις το κεφάλι σου ύσηχο.
αν πάθει κάτι ένα αμάξι σαν το δικό σου, τότε όλοι εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να βρούμε πέτρα για να κρυφτούμε.
ο κώστας ήταν υπερβολικός με την συντήρηση (με την καλή έννοια), και το αμάξι δεν κυκλοφορούσε καν.