Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: BMW M135i v Audi RS3: Road, Track, Drag-race. - CHRIS HARRIS ON CARS

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από εισαγωγή ή από εξάτμιση ?
    Εδώ είναι το τρίκ.
    Γιατί όλες οι καινούργιες μπακατάλες έχουν ελεύθερη εξάτμιση και κάνουν βρουμ-βρουμ.

    Σε θέλω μάγκα να κάνει θόρυβο από εισαγωγή - κυλινδροκεφαλή.
    Οι turbo κινητηρες εχουν 'φιμωμενη' εισαγωγη λογω της αρχης λειτουργιας τους καθως πριν την εισαγωγη-κυλινδροκεφαλη εχουν intercooler, ενα καρο σωληνωσεις και το κυριοτερο την τουρμπινα που παρεμβαλλεται ενδιαμεσα καθως ολος ο αερας εισαγωγης ειναι αναγκασμενος να περνα απο κει. Οποτε δεν ειναι θεμα μαγκιας να ξεφιμωσεις ηχητικα εναν turbo κινητηρα αλλα θεμα κατασκευαστικου περιορισμου. Γιαυτο και ο ηχος εισαγωγης στους υπερσυμπιεζομενους κινητηρες επηρεαζεται κυριως απο το χαρακτηριστικο σφυριγμα της τουρμπινας.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (19-10-12), GiannisRob (19-10-12), Nick bmwlover (19-10-12), S8N (19-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP