Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Turbo VS Compressor

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #23
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικά πιστεύω ότι περισσότερο και από τα δύο , σημαντικότατο ρόλο παίζουν

    - συμπίεση
    - AFR
    -Αβάνς

    τα υπόλοιπα έπονται

    και να σημειώσω περί αξιοπιστίας του κομπρέσορα ότι
    έχει γίνει στερεοτυπική αντίληψη γιατί στην ουσία ο κομπρέσορ που τοποθετείται δουλέυει ως επί το πλείστον στο 0,40-0,45.
    (βέβαια θέλει λιγότερα πράγματα για εγκατάσταση από ότι η φτερωτή)

    Επίσης από μία τιμή πίεσης και επάνω (πχ1 bar) , το αυτοκίνητο θέλει ότι σχεδόν θα ήθελε με τούρμπο και συνυπολογίστε ότι στην ίδια τιμή υπερπλήρωσης πιο αποδοτικό είναι το δεύτερο.

    Προσωπικά δίνω ένα + στο κομπρέσορ από θέμα lag .


    Τέσπα , πολλά μπορούμε να πούμε καθώς το θέμα είναι λίγο γενικό και αόριστο.

    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (10-09-12), bill_m3 (11-09-12), Thomelef (10-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP