-
Φίλε μην αγχώνεσαι, εάν γυρίσεις κάποια πράγματα σε εργοστασιακά τότε το Μ3 σου θα αποκτήσει την ιδανική συμπεριφορά, τη χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα και πλαγιολίσθηση όταν το θελήσεις.
Τσεκάρεις ευθυγράμμιση, βάζεις ΟΕΜ ζάντες, και βγάζεις αποστάτες σαν πρώτες κινήσεις όπως είπαν και οι προλαλήσαντες. Έίναι πολύ πιθανόν τα Falken που φοράς τώρα να είναι λάστιχα που δεν ευνοούν την πλαγιολίσθηση, στο δικό μου φοράω Conti SportContact M3 τα οποία ντριφτάρανε από την πρώτη μέρα που τα έβαλα, όταν το ήθελες φυσικά (σε αντίθεση με τα potenza που φόραγα πριν και σηκώναν εκνευριστική πρόσφηση). Σε ζάντες δεν είναι ανάγκη να πας σε 18άρια, κρίμα να καταστρέψεις το look του αυτοκινήτου. Τα ΟΕΜ Competition 19άρια είναι όμορφα, ελαφριά και δεν επηρεάζουν καθόλου αρνητικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Εάν έχεις συνηθήσει από χαμηλόστροφα ροπάτα μοτέρ είναι λογικό να σου φαίνεται μουδιασμένο χαμηλά το Μ3. Θέλει λίγο να εξοικειωθείς με τον τρόπο λειτουργίας του s54, o οποίος έχει ένα πολύ γεμάτο και δυνατό εύρος λειτουργίας 3,500 με 7,500 rpm. Γενικά το Μ3 σηκώνει πολύ πρόσφηση, τόσο που δεν πιστεύεις πως μπορεί ένα πισωκίνητο 343 ίππων. Αλλά με εργοστασιακό setup η πλαγιολίσθηση ΠΡΕΠΕΙ να έρχεται γλυκά και απόλυτα ελεγχόμενα, προσωπικά το αμάξι αυτό δεν με έχει τρομάξει ποτέ.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
A8hnaios (06-09-12), bill_m3 (06-09-12), doctore (06-09-12), pilot (06-09-12), RallyArt (06-09-12), Thomelef (06-09-12), vagmag (06-09-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP