Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εφοσον μιλαμε για ενα μοντελο καποιας ηλικιας, νομιζω οτι το χειροκινητο ειναι πιο ασφαλες.
Αν φυγει το δικο στα λεφτα που το ζηταω ειμαι ετοιμος για του Κωστα και το ξερουν πολλοι αυτο.

Ειναι αυτοκινητο για οδηγηση, μη ψαχνεις καποιο με πολλα μπλιμπλικια

Το ιδανικο για μενα, χθες τα ελεγα και γελουσαν, ειναι χειροκινητο, χωρις ναβι, χωρις ηλ. θερμ. καθισματα, χωρις οροφη, χωρις 19αρες, χωρις ξενον.


Και μη νομιζεις οτι προσπαθει καποιος να σπρωξει το αμαξι του Κωστα. Τουλαχιστον εγω, εσενα προσπαθω να βοηθησω.

Ο ανθρωπος εχει αγγελια με αναλυση του τι εχει κανει στο αμαξι και ποτε.
Ειναι συντηρημενο στην ωρα του, το χρωμα του ειναι στην κυριολεξια σαν να βγηκε μολις απο εκθεση, το σαλονι ειναι καινουριο, ειναι χειροκινητο, φοραει ζανταρες, εχει εισαγωγη και ΑλφαΝ. Μεχρι και λαστιχα φρεσκα εχει.
Στην τιμη που το ζηταει ειναι ευκαιρια πραγματικα

Τώρα τα λες αυτά που δεν έχεις Μ3. Εάν πάρεις τότε θα λες κρίμα να είχε και το ένα, να είχε και το άλλο...

Πιστεύω είναι κρίμα αμάξι αυτής της κατηγορίας να το πάρεις γυμνό χωρίς xenon και navi. Πέρα από τη λειτουργικότητα των αξεσουάρ αυτών προσδίδουν πολύ και σε αισθητική. Η ηλιοροφή και εμένα δε μου λέει κάτι. Τα καθίσματα οπωσδήποτε ηλεκτρικά και οπωσδήποτε με τη ρυθμιζόμενη πλευρική στήριξη ώστε να ρυθμίζεις πόσο θες να αγκαλιάζει το κάθισμα το σώμα σου. Όσο για τις ζάντες....χωρίς 19άρες το Μ3 είναι 50% ασχημότερο, και με CSL ή BBS είναι 50% ομορφότερο...