Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
Τις εχεις πληρωσει χρυσες γιατι δεν με εχεις παρει ενα τηλ..αχαχαχαχ
το εψαξα πολυ το θεμα.. οι εργοστασιακες φουσκες στα γαλλικα ειναι 10κλικ καλυτερα απ ολες τις αλλες..
εγω αλλαξα τα ημιαξονια γιατι δεν με συμφερε να αλλαξω φουσκες μιας και για να παρω καλο γρασσο φουσκες κλπ με 30ευρο παραπανω επαιρνα ολοκληρο ημιαξονιο gkn/delphi ανακατασκευης, ελα ομως που βαζωντας διπλα διπλα, τα εργοστασιακα ημιαξονια peugeot ειχαν πολυ καλυτερες φουσκες...
οποτε τωρα τα ξαναφτιαχνω..
και μου χουν μεινει στοκ αλλα 2 ημιαξονια!
Έπαθα και έμαθα Σπύρο.

Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε εδώ στην Πάτρα ένα μικρό συνεργείο για BMW που ένας φίλος πήγαινε το Ε36 του. Πιάνοντας κουβέντα με το μάστορα, μου λέει ότι δεν έχει θέμα να πηγαίνω το Κλιό εκεί. Για απλά πράγματα οι χρεώσεις του ήταν πραγματικά ψίχουλα! Κάποια στιγμή αποφάσισα να αλλάξω τις φούσκες γιατί κάποιες είχαν σκιστεί, και λέω να τις βάλω όλες καινούριες. Και έτσι και έκανα, μόνο που ο τύπος έβαλε χάρτινες ή δεν ξέρω και γω τι!

Όταν σκίστηκε πρώτη αυτή του ημιαξονίου - διαφορικού και άδειασε όλες τις βαλβολίνες του διαφορικού, δοκίμασα άλλο συνεργείο (μακράν καλύτερο όπως αποδείχθηκε) που πρότεινε τις εργοστασιακές. Συγκρίνοντας τες με αυτές που έβαλε ο προηγούμενος, η διαφορά πάχους/ποιότητας ήταν η μέρα με τη νύχτα!

Ημιαξόνια δεν νομίζω να έχουν αλλαχθεί ποτέ, χρειάζομαι οπωσδήποτε όμως μπιλιοφόρους μπροστά γιατί κοπανάνε. Τους έχεις αλλάξει ποτέ εσύ?

Αλήθεια, το γαλλοπουλάκι σου, πόσα χιλιόμετρα έχει?