Κοιτα. Εδω υπαρχει ενα θεμα. Η πεμβε με το σι ες ελ, δημιουργησε εναν θρυλο. Το γκε τε ες, ηταν και καλα η συνεχεια του.
Οπως και να το κανουμε, οσο και αν επιμενεις, το ιδιο πετυχημενο με το σι ες ελ δεν προκειτε να γινει ποτε. Τα δυο δευτερα διαφορα στο ρινγκ για ενα αμαξι με μεγαλυτερη ροπη, σχεδον εκατο αλογα πανω, μικροτερο εξοπλισμο, και τεχνολογια εφτα χρονων μπροστα, ειναι καργα αποτυχια.
Ειναι απλα τυπικα πιο γρηγορο, γιατι ετσι επρεπε να ειναι. Τπτ παραπανω.
Χωρια οτι η τιμη του ειναι για γελια, εφοσων αντιστοιχα παιρνεις καλυτερα αυτοκινητα.
Επισεις μια διευκρινηση σε προηγουμενο σου ποστ. Οι συμβατικες σειρες που εχεις κατα νου και συγκρινεις, δεν εχουν ουδεμια σχεση με την διαφορα των αντιστοιχων σειρων με το σηματακι του μοτορσπορτ.
+100000000000000000000