-
Λοιπόν για να περνουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Το αμαξι του Naomi Naoryouhika ειναι αγωνιστικό και τρεχει στο BMW CUP στην Ιαπωνια εδω και 3-4 χρονια. Στο πρωταθλημα αυτό τρεχουν όλων των ειδων αγωνιστικα BMW. Δεν μιλάμε για αμαξια μαμα δηλαδη. Ειναι όλα αγωνιστικα με μετατροπές και χωρίς περιτά κιλά.
Απ οτι ξερω, επειδη εχω μια επικοινωνια μαζι του, το αμαξι το αγόρασε καινουργιο και εχει σπασει και μοτερ μια φορα γιατι στροφαρε μεχρι 8500. Εχει Brembo φρενα, αναρτηση Aragosta 3-way, και square setup με λάστιχα 295/35/18. Φυσικά ειναι και ελαφρομένο με διαφορετικό body-kit.
Τις ιδιες μετραοπες εχουν όλα τα αμαξια που συμμετεχουν στο πρωταθλημα. Στο βιντεο φενονται καθαρα και τα κομματια carbon που εχουν τα Ε92 και σε πολλα βιντεο του πρωταθληματος υπάρχουν και 46αρια με αγωνιστικα κιβωτια.
Τα αμαξια αυτα ειναι ανωτερα σαν αγωνιστικα πιστευω και απο τα αμαξια που τρεχουν στο cslcup στην Αγγλία.
Αμάξι και οδηγός ειναι πρωταθλητες τα τελευταια χρόνια εχοντας και το ρεκόρ καλυτερου γυρου σε Tsukuba και Fuji Speedway. Στις πιστες που γινεται το πρωταθλημα δηλαδη.
Αν και ειμαι ιδιοκτητης δεν ξερω τι να πω, για το τι κανει ενα CSL τόσο γρηγορό σε μια πιστα. Ειλικρινά ακομη το ψαχνω.
Δεν πιστευω οτι ειναι το βαρος γιατι σε συγκριση με ελαφρυα αγωνιστικα ειναι βαρύ.
Οπως δεν πιστευω οτι ειναι τα και τα αλογα που κατα την γνωμη μου σε συνδιασμο με το βαρος του δεν ειναι πολλα.
Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι ειναι τόσο καλοστημενο συνολο απ το εργοστασιο.
Στα track days που κανω και στο πρωταθλημα που τρεχω, εχω αντιμετωπισει αρκετα 46αρια και 36αρια αγωνιστικά, ελαφρύτερα, ραμενα-δεμενα, με motec και πιο δυνατά απ το δικό μου αυτοκινητο. Η διαφορά που εχω μαζι τους ειναι αρκετά μεγαλη και δεν πιστευω οτι ειναι όλοι κουλοί....
Μην ξεχναμε οτι το δικο μου CSL που φερνω σαν παραδειγμα ειναι καθαρα πολιτικο αμαξι με φρενα και αναρτηση.
Τωρα που το σκεφτομαι και περσι παλι τα ιδια αποτελέσματα ειχα και αναρτηση δεν φορούσα.
Για τα 4κινητα Ιαπωνεζικα που ειναι 80-100 αλογα πανω και 100-150 κιλα κατω απο το CSL και πάλι τα αποτελέσματα πανω κατω τα ιδια ειναι με τα αγωνιστικα BMW.
Καταληγω στο συμπερασμα λοιπον, οτι πρεπει να ειχε πεσει αρκετη μελέτη απο την BMW οταν το αμαξι κατασκευαζόταν, και δεν ειχαν σκοπό μονο να βγαλουν ετσι στην τυχη 150 κιλά και να βαλουν και 20 αλογα παραπάνω απ το Μ3 Ε46.
Τι αλλο κανανε δεν μπορω να ξερω.
Τωρα τι να πω για το GTS απ την στιγμη που δεν εχω εμπειρία?
Δεν μπορω να πω κατι με σιγουριά. Ομως εχοντας υπόψην πως πάνε διαφορα αμαξια σε πιστα, πιστευω οτι ενα CSL με φρενα + αναρτηση θα ειναι πιο γρηγορο στις περισσοτερες πιστες απ οτι ενα GTS.
Ετσι νομιζω δηλαδη, χωρις να ειμαι και 100% σιγουρος, ομως το βαρός του Ε92 ειναι ενα μειονεκτημα που δεν μπορει ευκολα να το καλυψει καποιος οσο καλος οδηγος και να ειναι ειδικα σε μικρη ή μεσαιου μεγεθους πιστα.
Παραδειγμα ο δικος μου χρονος στην πιστα της Αχνας που "χαλασε" την παρουσιαση με αφορμη την πρωτη πωληση του πρωτου Nissan GTR ΜΥ12 στην Ευρωπη με δυο οδηγους επαγγελματιες εγγλεζους της Νισσάν και με ημισλικ λαστιχα.
Ηθελε η αντιπροσωπεια της Νισσαν να εχει το ρεκορ πολιτικου αυτοκινητου, φερανε και δυο επαγγελματιες, εκλεισαν την πιστα για ενα δυημερο για προβες, καλεσαν και δυο χιλιαδες κοσμο, εφαγαν 7 δεκατα, πηρανε τον Τσιφουλη στο χερι και φυγανε.
Περαστικά και καλη χωνεψη...
Το αμαξι του Ιαπωνα:



-
The Following 8 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:
fast-enough (25-08-12), Kostas_1 (25-08-12), Lambros46 (25-08-12), Panos 316T (26-08-12), pilot (25-08-12), soc12r (25-08-12), Straight six (25-08-12), Κωνσταντίνος (27-08-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP