To 1987 - πριν από 25 χρόνια -
η Mercedes παρουσίασε για πρώτη φορά τον αερόσακο οδηγού. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε
το φθινόπωρο του 1987 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Ο πρώτος αερόσακος τοποθετήθηκε στη σειρά S-Class. Ηταν μια καινοτομία η οποία εξελίχθηκε και υιοθετήθηκε πολύ γρήγορα και από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο αερόσακος οδηγού τοποθετήθηκε πολύ γρήγορα και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, ενώ λίγο αργότερα παρουσιάστηκε και ο αερόσακος συνοδηγού. Ο τελευταίος στην αρχική μορφή του και λόγω του μεγάλου όγκου του θυσίασε τα ντουλαπάκια του συνοδηγού, που για χάρη του αερόσακου έλειπαν από τα μοντέλα της εποχής.
Η πρώτη S-Class με αερόσακο οδηγού προσφερόταν στάνταρ και με τη ζώνη ασφαλείας με προεντατήρα. Σήμερα δεν υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς αερόσακους, ενώ από την εμφάνισή του έως και σήμερα χάρη στον αερόσακο έχουν σωθεί αμέτρητες ζωές. Αργότερα εμφανίστηκαν οι πλευρικοί αερόσακοι ώστε να προστατεύουν τους επιβάτες από τις πλευρικές συγκρούσεις, οι αερόσακοι γονάτων και οι αερόσακοι κεφαλής.
Σε λίγο καιρό θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι αερόσακοι που θα είναι ενσωματωμένοι στις ζώνες ασφαλείας.
Η Ford είναι από τις πρώτες εταιρείες που έχει επενδύσει σημαντικά στον αερόσακο στη ζώνη ασφαλείας.