Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μου ειναι γνωστο οτι οι diesel κινητηρες ειναι μεν οικονομικοτεροι και πιο ροπατοι και δυνατοι απ τους βενζινης αλλα πιο ακριβοι στη συντηρηση και επιδιορθωση.
ισως θα διαφωνήσω, χωρίς να ξέρω αν είναι ο κανόνας ή όχι.
Στο Hilux, 150.000 μόνο με λάδια, φίλτρα, μπεκ και τρόμπα στα 100.000.
Και δυό αντιστάσεις κάπου στα 70.000
κάπου 1.500 ευρώ σύνολο υπολογίζω να έχει ζητήσει το μοτέρ σε αναλώσιμα.

και δυό εξατμίσεις σάπιες και ένα σετ αμορτισέρ μπροστινά.
Αυτά ηταν όλα.
για αγροτικό, μια χαρά τα πάει...

Φυσικά ιδέα δεν έχω τι ζητάνε οι σύγχρονοι κινητήρες ντήζελ.