Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 242

Θέμα: LpG μία ακόμη συζήτηση

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο valerios2000 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο οτι καταλαβα μετα απο περιπου 4-5 σελιδες OfftopiΚιες ειναι οτι
    γενικα εχετε θεμα με το υγραεριο
    μετα το κονσεπτ m3 και υγραεριο απλα το απεχθανεστε
    το κακο ειναι οτι δεν λεγεται 332 και πηγανε κ βαλανε το Μ μπροστα οι ανθρωποι
    Πρεπει να φατε μια χαλαροπιτα και να δειτε το θεμα σφαιρικα
    Εφοσον ειναι ενα e36-e46-e92 τι θεμα υπαρχει?
    μιλατε λες κ ειναι οχι απλα supercar αλλα πραγματικα hypercar
    ειναι? η απλα εχει κινητηρα που ενα supercar θα μπορουσε να εχει?
    αυτο μονο αρκει για να δικαιολογησει ολα αυτα που λετε?
    αυτο το λαικο τυπου " μα το αμαξι ειναι αγωνιστικο" θα ισχυε αν πρωτα ξεκιναγε απο τα βασικα οπως ΟΧΙ αεροσακους-κλιματισμο-ραδιο
    μετα οχι πισω σαλονι-μοκετες, πορτμπαγκαζ ξηλωμα να φαινονται τα ντουι ολα κτλ
    αν εβγαινε μονο τυπου CSL θα σας ελεγα οκ, ειναι ακυρο
    το απλο Μ3 ειναι πρωτα gran turismo πολυτελειας κ μετα ολα τα αλλα, ειναι χιλιομετροφαγος που απλα εχει ενα μοτερ που στροφαρει κ μετα τις 6500
    Βαλέριε τα παίρνεις όλα προσωπικά και μας παρεξηγείς.
    Όχι, δεν έχουμε θέμα με το υγραέριο, το γράψαμε και εγώ και ο Τόμις και οι άλλοι.
    Έχουμε θέμα με υγραέριο σε Μ αυτοκίνητο.
    Τα Μ δεν είναι ούτε supercar ούτε hypercar. Είναι sportscar.
    Όπως είναι και τα Porsche, και τα Audi RS κτλ.
    Αυτό που λες για αερόσακους, κλιματισμό κτλ πάλι υπερβολικό είναι γιατί άν δεις τα τελευταία 20 χρόνια, όλα τα σπορ αυτοκίνητα έχουν τα πάντα.
    Ακόμη και τα GT2 RS / GT3 RS...
    Αυτό που ξεκίνησε τη μόδα των accessories-delete ήταν το CSL, δεν σημαίνει όμως ότι όποιο αυτοκίνητο έχει navigation ή αερόσακους και μοκέτα δεν είναι σπορ αυτοκίνητο (τότε πρέπει να θεωρήσεις και το GT3 RS & GT2 RS γκραν τουρίσμο χιλιομετροφάγους).

    Αυτό που λέμε λοιπόν είναι.
    Αγοράζεις ένα σπορ αυτοκίνητο με ειδικό πολύστροφο κινητήρα.
    Προφανώς το πήρες για να γευτείς σπορ οδήγηση, υψηλές επιδόσεις, ωραία απόκριση στο γκάζι κτλ.
    Ποιος ο λόγος τότε να βάλεις υγραέριο σε αυτό, να χαλάσεις όλο το χαρακτήρα του αυτοκινήτου απλά για γλυτώνεις 20 ευρώ το γέμισμα ?

    Ένα άλλο παράδειγμα είναι σαν να αγοράσεις Nespresso μηχανάκι, αλλά να γεμίζεις τα καψούλια με καφέ για φραπεδιά γιατί τα καψούλια τoυ Nespresso είναι ακριβά. Τι το πήρες τότε ?

    Εγώ το έγραψα κάμποσες φορές, σε απλά BMW και άλλα αυτοκίνητα, είναι καλή ιδέα.
    Κανείς δεν είναι κολλημένος (από τους γνωστούς τουλάχιστον) οπότε μην θεωρείς πάντα ότι υπάρχει κάποιο θέμα από μέρους μας.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (06-08-12), Nikos (06-08-12), Nino (07-08-12), Stathis (06-08-12), Thomelef (06-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP