-
Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Η αντλία υψηλής πρέπει να 'ναι. Τα 'κλασε απο την αυξημένη πιεση -λόγω αυξημένης ζήτησης παροχής- και σε ρίχνει σε safe mode ο εγκέφαλος. Στο Golf που ήταν άμεσου ψεκασμού είχα παρόμοια θέματα. Η εργοστασιακή δεν επαρκουσε και τα 'φτυνε γιατί δούλευε εκτός προδιαγραφών Hitachi, οι aftermarket προκαλούσαν βλάβες αλλου (λοβους εκκεντροφορου, ρολερ, κλπ). Σκατοκαταστασεις οι βελτιωσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 04-08-12 στις 23:26
-
The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
alexk (04-08-12), BILL007 (08-08-12), m-power_01 (05-08-12), Panos 316T (05-08-12), Stathis (04-08-12)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP