Προγραμμα σημαινει ανεβασμενος κοφτης στροφων (εκτος και αν εχει προγραμμα για καταργηση κοφτη τελικης που ειχα και γω).
Στην περιπτωση των 3.6 και 3.8 τα περισσοτερα που ειχαν προγραμμα ειχαν βαρεσει στροφαλο κατι που σιγουρα δε θελεις να παθεις. (ο στροφαλος αυτου του μοτερ ειναι σα πλοιου).
Το 3.8 εχει αποδειχθει και ποιο αξιοπιστο σα μοτερ συν της αλλης.
Οι διαφορες στο δρομο δεν ειναι μικρες παντως.
Το 3.6 τρωει γερο τσαι απ το 3.8 . Ακομα και με προγραμμα - εξατμιση ηταν αρκετα πιο αργο.
Το αυτοκινητο αν συντηρειται σωστα ειναι πραγματικο σκυλι. Μπορεις να το σκιζεις χωρις κανενα προβλημα. Αν ομως εισαι της κοντρας απο σταματημενος τοτε το πληρωνεις με αρκετες ζημιες.