όχι και τόσο, γιατί ο ανταγωνισμός πλέον παίζει σε επίπεδο πωλήσεων.
πιο πολλές πωλήσεις τι σημαίνει για το αμάξι???επιπλέον εξοπλισμός σε σημείο γελοιότητας μερικές φορές, πλήρης αποστείρωση της οδήγησης του οχήματος, και διάφορα άλλα πράγματα που χαντακώνουν την μαγεία της οδήγησης.
εδώ ολόκληρο ντιβίζιον έχασε τον προσανατολισμό του εξαιτείας του ανταγωνισμού. δεν μπορεί εταιρεία με σλόγκαν η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται, και μάλιστα να το υπερασπίζεται και φανατικά αυτό το σλόγκαν, να βγάζει σήμερα τουρμποκινητήρες.
ο προσανατολισμός είναι προσανατολισμός, και δεν πρέπει να χάνεται. χάνεις την ταυτότητα που πάλεψες για να αποκτήσεις.
εγώ θεωρώ ότι ο σημερινός ανταγωνισμός, έχει κάνει περισσότερο κακό στο αυτοκίνητο, παρά καλό. και το λέω αυτό, γιατί παρόλο που υπάρχει ο ανταγωνισμός με πολλές φορτωμένες μαούνες, εμείς συνεχίζουμε να αγοράζουμε ακόμα πιο ακριβά τα αυτοκίνητα. είτε έτσι είτε αλλιώς, ο καταναλωτής που αγαπάει το αυτοκίνητο και την οδήγηση, είναι χαμένος. μάλον πρέπει να είναι πιο λίγοι αυτοί που πραγματικά αγαπάνε το σπόρ, παρόλο που έχει γεμίσει ο τόπος απο γνώστες τις αυτοκίνησης που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, επειδή έτυχε να διαβάσουν ότι η άουντι ή η μερκ λανσάρει καινούριο μοντέλο με τόσα άλογα...