Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: 265 σε 8,5j X 18

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα περισσότερο το βιώνω σε αναβάσεις....οταν παω να βγω απο πέταλα η κλειστές στροφές .....εχω πολύ πιο εύκολα απο πριν (stage1) απώλεια......
    Μπορώ να το περιορίσω με το γκάζι, αλλα θέλω να κερδίσω το κάτι τις ακόμα απο επιτάχυνση
    Γιαννη, νομιζω οτι το τελευταιο που φταιει ειναι το μεγεθος του ελαστικου που εχεις και μια αλλαγη απο 255 σε 265 θα ειναι πεταμενα λεφτα.

    Απ την στιγμη που εχεις το φαινομενο αυτό στις εξοδους οπως γραφεις ουτε και η αυξηση καμπερ θα κανει κατι. Μαλλον θα το φαινομενο θα αυξηθει.

    Αυτο που μαλλον "φταιει" ειναι η δυναμη που εχεις και τιποτε αλλο.

    Φυσικα καλο ειναι να δεις σε ενα ευθυγραμμισά τι toe πισω εχεις μιας και αυτα απορυθμιζονται πολυ ευκολα ακομα και στην καθημερινοτητα και ειναι και ο ενας απο τους κυριους λόγους στην συμπεριφορά του αυτοκινητου.

    Ομως εξακολουθω να νομιζω οτι δεν φταιει κατι.
    Απλα το αμαξι τουρπιζει καπως πιο αποτομα και θελει ψυχραιμία και λιγα χερια παραπάνω.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Karizma Z4 (29-05-12), Panos 316T (30-05-12), pilot (29-05-12), soc12r (29-05-12), Thomelef (29-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP