Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπον...
Ας την πω κ γω τη χαζομαρα μου. Αν κ σας τα εχω πει απο κοντα.
Προσωπικα διαφωνω με οποιαδηποτε αλλαγη εντοσθιων με αλλα διαφορετικου κραματος.
Ο λογος? Αλλο κραμα ισον αλλος συντελεστης θερμικης διαστολης.
Οποτε στο ρεκτιφιε καλα θα ρυθμισεις τις ανοχες σου αλλα σε θερμοκρασια λειτουργιας τι θα γινεται? Μπορει να ειναι πιο λασκο, μπορει να ρεκτιφιαρεται μονο του αλλα δυσκολα θα εχει τις σωστες ανοχες...
Κ ενταξει θα ειναι ενισχυμενο... Μακροζωια δε θα εχει.
Δεν ηξερα οτι οι μπιελες εμποριου δεν εχουν διαδρομη λαδιου. Εγκληματικο ακουγεται. Πως μπορει το μπεκ να λιπανει το εδρανο του πιστονιου????
Ηλία πιστεύεις ότι ένα σφυρηλατο μοτέρ αντέχει σε κμ το ίδιο με ένα εργοστασιακο;;δλδ πιστεύεις ότι αν φτιαξεις ένα 20vt θα βγάλεις 200.000km! Αφού και μόλις το στρωσεις θα αρχίσει να καίει ελάχιστα λάδι! αν θέλετε αξιοπιστία και μακροζωια μείνετε στο 1ο στάδιο χαλαρό και χαρείτε το πολυ ωραίο αμαξακι σας! Αν ανοίξετε μοτέρ για μπιελες θα αλλάξετε και εμβολα γιατί απ ότι θυμάμαι έχει και κμ, θα αλλάξετε τα πάντα απο αναλώσιμα όπως τρόμπες και ιμαντες αφού θα χει λυθεί και στο τέλος θα μπείτε στη σκέψη για τουρμπινα χταποδια κλπ! Είμαι στο δρόμο για Λάρισα θα κοιτάξω για τις μπιελες λογικά κάνουν κάποια πατέντα!!