Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ (BOSCH) ...?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως γινεται οταν μπαινει στο Μ50Β25TU το τσιπακι της Turner Motorsport και απο το φθινοπωρο μεχρι και την ανοιξη να δουλευει ρολοι και μολις πλακωνουν οι ζεστες να αρχιζει κατι τρελα με το ρελαντι να ανεβοκατεβαινει καθε τρεις και λιγο απο 0 στροφες εως και 3000 στροφες ετσι στα καλα καθουμενα ?

    Μονο με το τσιπακι αυτα τα τρελα ! Με το μαμα τσιπακι ουτε γατα ουτε ζημια, εκτος απο το χλωμιασμα λογω μεγαλυτερης καταναλωσης καυσιμου ...

    Η πλακα ομως ειναι πως πριν λιγες εβδομαδες που αποφασισα να αλλαξω μπουζι, πηγα και πηρα τα απλα της NGK τα πλατινενια και μολις πεταξα απο μεσα τα Bosch τερμα τα τρελα του ρελαντι !!! Ο_ο

    Στεκει, η' τυχαιο ...?

    Φίλε, όλα καλά με τη μόνη διαφορά ότι όταν "τσιπωμένο" ανεβάζει μέχρι 3000στροφές τότε σίγουρα καίει παραπάνω (και πολύ μάλιστα) και
    επίσης ότι μόλις ανακαλύψαμε ότι οι μηχανικοί της ΒMW είναι άσχετοι και η ΒΜW πρέπει να τους απολύσει και να προσλάβει εκείνους της turner motorsport oι οποίοι έκαναν το μοτέρ της BMW να πηγαίνει γρηγορότερα και να καίει λιγότερο...

  2. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    BILL007 (07-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP