Eχω δει και Μ43 με 400.000+Πραγματικά δεν καταλαβαίνει αν του κάνεις καλή συντήρηση.Το θέμα είναι ότι άμα πάρω τις αγγελίες σβάρνα και τα βλέπω 1-1, το 1/10 θα είναι σωστά συντηρημένο (και δεν μιλάω για ψευτοσυντήρηση). Δυστυχώς το μοτέρ είναι καλό,αλλά τα περιφεριακά του είναι για πατάτες (πλαστικά/σωλήνες που σκεβρώνουν και ένα σωρό άλλα) και δυο θέματα τίθενται.
Το κόστος αντικατάστασης τους,που δεν το λες και λίγο οσο και χαζά να φαίνονται και η "υγεία" του όλου συστήματος που επηρεάζεται άμεσα απο αυτά.
Υ.Γ 1)Μην ξεχάσω να αναφέρω ειδικά για το Ε46 ότι υπάρχει λίστα τεράστια με το τι πρέπει να έχει γίνει,ειδικά μετά τα 200.000 (τόσο προαιρετικά οσο και υποχρεωτικά)
2)ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΨΕΙΡΑΣ!![]()