Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: [E46] V10 M5 μετατροπή κινητήρα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile .....

    Οπως βλεπουμε το Safety Devices εκει που παταει στο πατωμα εχει εξτρα κομματι λαμαρινα κολλημενο/πονταρισμενο.

    Αυτη νομιζω ειναι λυση για πολυ δυνατα engine swaps και για αμαξια που ''βλεπουνε'' πολυ πιστα στη ζωη τους και με slick λαστιχα η παραμορφωση του σασι ειναι εντονη μετα απο αρκετα γρηγορα αγωνιστικα χλμ.

    Για αυτο το λογο τα αγωνιστικα αυτοκινητα μετα απο πολλα χιλιομετρα μεσα στις πιστες,''ανεβαινουν'' στην καλιμπρα και με τις μητρες της καλιμπρας μετριουνται και επαναφερονται στις σωστες διαστασεις του κατασκευαστη ακομα και αν δεν εχουνε τρακαρει ποτε στη ζωη τους.

    Αυτο το τελευταιο γινεται ή πρεπει να γινεται και στη διαρκεια μιας σωστης ανακατασκευης ενος αυτοκινητου (ειδικα για Ε30) ωστε να ειναι σωστο για αρκετα χλμ και χρονια μετα την ανακατασκευη.

    Ενδεικτικα να πω οτι πριν λιγους μηνες σε Μ3 Ε36 προσπαθουσαμε να βαλουμε μπαρα θολων καποιας εταιρειας κα απο την συγκλιση των θολων μετα απο τοσες εκατονταδες χλμ και σκληρης αναρτησης,επρεπε να χτυπησουμε με σφυρι τα ''αρσενικα'' στους θολους για να περασει η μπαρα θολων και να βιδωσει.

    Φανταστειτε τα αγωνιστικα σε πιστες,με σλικ,με πολυ γομα στην πιστα τί ζορι τραβανε.

    Για αυτο καθε σωστο track-day toy ή αγωνιστικο χρειαζεται το ''ραψιμο'' του και καλο cage.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 10:54
    insane in the ///Midbrain

  2. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), oldcarskickass (13-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP